24 ספטמבר 2012

ה"תשליך" שלי ושלכם לשנת תשע"ג-2012!

שנת תשע"ג - שנה חדשה החלה.
זו שנה חדשה –עם התחלות חדשות. זו שנה חדשה – עם חלומות חדשים.
זו שנה חדשה עם אפשרויות והזדמנויות חדשות.
יום כיפור מגיע וקורא לנו לעשות חשבון נפש, לסלוח ולמחול. 
קודם כל – לעצמנו! 

זו תקופה נהדרת לתכנן ולהתמקד בשינוי או בשינויים, שאנחנו רוצים להכניס לחיינו.
זו אני חוגגת את ה"תשליך" שלי בשנת תשע"ב
רציתי לשתף אתכם בטקס ה"תשליך" האישי שלי, שאני עורכת בשנים האחרונות בתקופה זו.
לפני שנה, בעת ביקורי בכינרת, "השלכתי" את האמונה המעכבת שלי "אני לא מספיק טובה" למצולות הכינרת והכרזתי בקול "אני מדהימה". פעולת זריקת האבן הדגישה את הוצאת האמונה המעכבת מתוכי. עד היום, כשאני נזכרת ב"תשליך" שלי, אני מרגישה את הפעולה הזו ברמה הפיזית...ואני נרגשת. 
=>לסרטון "התשליך" שלי לפני שנה – הקליקו כאן!
=>לרשומה "יום הכיפורים קורא לנו לעשות חשבון נפש", רשומה המתארת את ה"תשליך" שלי לפני שנה - הקליקו כאן!

השנה, אני רוצה לשתף אתכם בהכנות לקראת טקס ה"תשליך" שלי לשנת תשע"ג.
אם תרצו, תוכלו לקיים טקס תשליך משלכם.

"תשליך" היא תפילה הנאמרת בראש השנה ליד מקור מים, והיא נקראת כך בשל הפסוק "ותשליך במצולות ים כל חטאתם" הכלול בתחילת תפילה זו. בעת אמירת "ותשליך במצולות ים כל חטאתם" מנערים את שולי הבגד או את הכיסים, כסמל להתנערות מן החטא וכביטוי לרצון להתחיל מעתה בחיים ישרים וטהורים יותר. 
למעשה, בטקס ה"תשליך" שלי, אני בוחרת מה להשליך ובוחרת מה לבקש להכניס במקומו.
זכרו! אין ואקום. אם זורקים משהו – יש למלא את המקום בדבר אחר.
לכן, חשוב מאד לדעת מה רוצים לזרוק ומה רוצים לבקש במקום. זו נקודה חשובה לקראת טקס ה"תשליך" האישי.
אז, בואו נתחיל: 
* שלב ראשון: מהו החלום שלך לשנת תשע"ג? מה אתם רוצים להשיג בשנה החדשה הזו. 
שאלו את עצמכם "מה אני רוצה בשביל עצמי?"  
אם יש לכם יותר מחלום אחד, אז תבחרו בחלום אחד. 

* שלב שניתנסו לזהות מהו הגורם שמעכב אתכם מלהשיג את החלום שלכם? 
אם תענו על "מה עלי לוותר כדי להגשים את החלום שלי?" – תזהו את הגורם שמעכב אתכם... 
יש לכם? נעבור לשלב הבא... 

* שלב שלישי: תנסו לזהות מהו הגורם שיקדם אתכם להשיג את החלום שלכם?
אם תענו על "מה דרוש לי כדי להגשים את החלום" -  תזהו את הגורם שיקדם אתכם לקראת הגשמת החלום... 
יש לכם? יופי! הגדרתם לעצמכם את האמונה שמעכבת אתכם ואת האמונה שמקדמת אתכם להגשים את חלומכם לשנת תשע"ג. 

* שלב רביעי: כתבו את שתי האמונות שזיהיתם בשתי אבנים או בשתי פיסות נייר נפרדות. 

* שלב חמישי: אני מציעה לכם, שתי אפשרויות לקיום טקס "תשליך" אישי:
אפשרות ראשונה, "להשליך" לים או למקור מים אחר. 
אפשרות השניה היא "להשליך" לתוך האדמה. 

* הטקס ==> תאמרו בקול את החלום שאתם רוצים להגשים, 
"תשליכו" את האמונה המעכבת 
וקבלו בברכה את האמונה המקדמת אותכם. 
תחגגו את ה"תשליך"! 
תחגגו את האורח החדש בחייכם – האמונה שתקדם אתכם להגשים את החלום שלכם לשנת תשע"ג! 

*איך לחגוג? תשירו, תרקדו, תצרחו, תכתבו, תציירו או כל דבר כיד הדמיון שלכם, 
העיקר שתחגגו את הרגע ותנצרו בלבכם את ההישג שלכם, את ה"התשליך" שלכם 
וקבלו בברכה את אמונה חדשה שלכם אשר תקדם אתכם לקראת הגשמת חלומכם. יש!!! 

ההכנות ל"תשליך" האיש שלי כמעט מוכנות ושלכם?

על התשליך שלי, תוכלו לקרוא ברשומה הבאה.

גמר חתימה טובה,
 ♥מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה