14 ספטמבר 2012

גישות חיוביות לשנה החדשה - "ה"תרגיל בשיטת תרגילי מוח

"איפה אתם עושים את החג?"

האם השאלה מוכרת לך? 
זו שאלה מאד נפוצה לקראת כל חג שמתקרב...
גם קבלת ההחלטה "איפה אתם עושים את החג" – היא לא פשוטה...

יש לי כמה שאלות עבורך לקראת החגים המתקרבים...
האם מפגשים משפחתיים בחגים מלחיצים אותך?
האם היית רוצה להסתכל אחרת על סיטואציה מלחיצה?
האם היית רוצה להיות בטוחה בהחלטה שלך איפה נהיה בחג?
האם היית רוצה לראות את המפגש המשפחתי המלחיץ במבט חיובי?
האם היית רוצה לאמץ גישות חיוביות לתוך חייך כדרך חיים, גם בתקופות מתוחות?
אם ענית "כן" על רוב השאלות, אז, התרגיל הזה הוא במיוחד עבורך!
אני שמחה לשתף אותך בתרגיל בשיטת תרגילי מוח הנקרא "גישות חיוביות".
זהו "ה"תרגיל בשיטת תרגילי מוח לשנה החדשה והטובה ביותר בחייך.
* *

כדאי לך לנסות! 
תרגיל "גישות חיוביות" בשיטת תרגילי מוח עזר לי להנות מהאירוח בחגים ולהנות מהמפגש המשפחתי. הוא עזר לי לאמץ גישות חיוביות לחיי ולהנות מהדרך.
אני מאחלת לך שנה חדשה בסימן של גישות חיובית.
♥מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה