08 דצמבר 2016

אין כשלון, יש רק משוב.

זה הפוסט שכתבתי בקיר שלי בפייסבוק אתמול בבוקר,
כשהבנתי שהסדנה שלי ליצירת לוח חזון אישי לא תתקיים.
חשוב לי לשתף אותך בדרך שאני עושה
ואיך אני מגייסת את עצמי להמשיך הלאה...
מעניין לשמוע את דעתך.
"יום חמישי היום, ה8.12.2016.
השמש זורחת והכל בטוב
היום לא תתקיים הסדנה שלי ליצירת לוח חזון אישי.
הסיבה הפשוטה - לא היו נרשמות.

בחרתי לצלם את המשפט "אין כשלון, יש רק משוב"
על רקע הרקפות המקסימות,
שקיבלתי מחברות אהובות ליום הולדתי.
ליצירת משוב לצמיחה גדולה.

אכן, אין כשלון, יש רק משוב.
יש משוב לשיפור;
יש משוב להצלחה;
יש משוב לדייק את מה שאני רוצה;
יש משוב לדייק באיזו דרך להגיש לעולם את מה שיש לי לומר בקול רם.
אני מאמינה שיש עוד הרבה סוגים של משובים...
אבל, אני בטוחה בדבר אחד. אין כשלון!
אם לא הייתי עושה, 
הייתי חווה כשלון, חרטה ועוד כאלה רגשות שלא בא לי עליהם...
עשיתי! סבבה, 
לא הלך לי? גם סבבה.
*
איפה לתקן ולדייק?
*
איך לעשות מדוייק יותר?
*
מה לדייק?
אקדיש יותר זמן לפתרונות ולא לבעיות...
עד שאצליח.

מתרגשת לכתוב את המילים האלה,
וגם מרגישה בטוחה בהן, בעצמי ובמיוחד במי שיקרא אותן.
אני עושה דרך.
לומדת, חוקרת, בודקת, נופלת, קמה, ממשיכה, עושה שוב 
עד שאצליח לקטוף את הפירות המתוקים שאני זורעת.
מאחלת לכולנו יום שופע דברים טובים
עם גישה חיובית ואופטימית לחיים.
שולחת חיבוק חם
תודה
מרסיה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה