04 אוקטובר 2011

איך לשחרר מתח לקראת ארוחות החג

ראש השנה מתקרב והמתח באוויר עולה.
רגע לפני ארוחות החג והמפגשים המשפחתיים, אני רוצה לשתף אתכם בתרגיל מוח בשם "גישות חיוביות" שעושה לי פלאים לקראת החגים (למען האמת, גם ביום-יום אני נעזרת בו). 
 "גישות חיוביות" - איזה שם נפלא לתרגיל שמשרה נינוחות בסיומו. שימו לב! התרגיל מורכב משני שלבים: השלב הסגור בהצלבה והשלב הפתוח (במקביל) בנוסף להדמיה (במהלך שני השלבים).
מזמינה אתכם להתנסות, להרגיש נינוחים ולהנות בארוחות החג שלכם.

היום, לא תצטרכו לקרוא הרבה, כי יש לי עבורכם מתנה/הפתעה!
סרטון הדרכה שהפקתי בעצמי, בו אני הכוכבת הראשית, הבמאית, הצלמת וגם המשווקת. מה אתם אומרים?
תהנו! ותביאו פופקורן...


אהבתם? השאירו תגובות ועשו לייקים. אשמח לקרוא.
מוזמנים להעביר את הסרטון לחברים שלכם כדי שהם ירגישו נינוחים בחג. 
להתראות ברשומה הבאה,

מרסיה בריר

2 תגובות:

  1. תודה רבה על הסרטון, לא הבאתי פופקורן אבל מאוד נהנתי :)
    האם זו רוח הקינסיולוגיה באופן כללי? מצטערת על השאלה השטחית אך רק לאחרונה נתקלתי בתחום ואני מסוקרנת!
    קינסיולוגיה מטפלים

    השבמחק
    תשובות
    1. הי אלכס, ברוכה הבאה לאתר שלי ולעולם הקינסיולוגיה.
      לדעתי, אין שאלות שטחיות. ותודה על שאלתך...
      אכן זוהי הרוח של הקינסיולוגיה.אני מדגימה את אחד התרגילים שמבצעים לשחרור מתחים ולברוא מציאות רצויה. ניתן לבצע אותו כפי שאני מדגימה בסרטון עם מטרה מדוייקת והאפשרות השניה היא לשלב אותו בתהליך איזון בן 5 שלבים מובנים.
      תסיירי באתר ובפוסטים הקודמים שלי ותוכלי לקרוא על ולראות עוד תרגילים השיטת הקינסיולוגיה.
      אם תירשמי לאתר - תקבלי שני סרטונים לשחרור מתח הנאגר בגוף כשעובדים הרבה זמן מול המחשב.
      אם יש לך עוד שאלות - אשמח לענות.
      אם תרצי להתנסות ויש לך חוג חברות - אשמח להתארח אצלך.
      המשך יום נעים
      מרסיה

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה