19 ינואר 2015

יום מרטין לותר קינג - I Have a Dream ...



יש לי סוגיה לא פתורה עם חלומות...ואני מנסה להבין אותה...

בדיוק לפני ארבע שנים, ב-19 לינואר 2011, כתבתי את הפוסט הראשון בבלוג שלי.

"I Have a Dream"  דר' מרטין לותר קינג. הוקרה לכל החולמים

 

סיפרתי לכם שהגשמתי חלום ביום הולדתי בנובמר 2009- עשיתי צניחה חופשית. יאיי!!!
פתאם הרגשתי שנגמרו לי החלומות...והתחלתי לחפש חלומות חדשים, למשל:  פתיחת הבלוג שלי לתיעוד המסע שלי בעולם העסקים כעצמאית. ועוד כאלה חלומות...


בתאריך6.1.2012  פרסמתי את הפוסט הבא: שנת2012 החלה...או איך כתבתי תכנית עבודה עסקית לשנה זו...

 

זה היה פוסט בו כתבתי על הקשיים שחוויתי כשבאתי לכתוב תכנית עסקית בעקבות החלום שלי להיות עצמאית ואיך מילים משפיעות על הרגש שלי... נתקעתי עד שהבנתי. שאני לא "צריכה או חייבת" , שיש לי דרך ייחודית שלי לחלום ולהגשים את החלום שלי ועדיין להנות מהדרך...

 

בשנת 2013, לא חלמתי. הייתי עסוקה בהשרדות אישית, בחיפוש דרכי הייחודית

וריפוי נשמתי לאחר פרידה מאישי זה 36 שנה...

 

ב-20/1/2014, לכבוד יום מרטין לותר קינג, כתבתי את הפוסט הבא: "I Have a Dream" - הוקרה לכל החולמות/ים- יום מרטין לוטר קינג   

ובו ציינתי את החשיבות של זכויות האזרח, בהקשר למבקשי המקלט בארצנו אשר נענים בשלילת החופש שלהם.

ביקשתי להדגיש את פועלו של דר' מרטין לותר קינג למען תעסוקה וחירות, בייחוד המילים הבאות מתוך נאומו המפורסם: "יום אחד נחיה באומה בה לא ישפטו אנשים על פי צבע עורם אלא על פי טיב אישיותם". כמוהו, גם אני רוצה לחיות באומה בה ישפטו אנשים על פי טיב אישיותם בלבד...

בהמשך אותה השנה, היינו עדים לתופעות אלימות וגזעניות של ממש לכל משהי/ו שחושב/ת אחרת ומעז/ה לומר את דעתה/ו בקול רם במרחב הציבורי....

וזה קורה עד היום לצערי... ועם הבחירות המתקרבות, לא נראה לי שיחול שיפור. הלוואי שאתבדה...


שנת 2015 בפתח, וביקשתי לעצמי שזו תהיה שנה של פריחה.

עשיתי דרך ואני יודעת שאני בוראת את המציאות שלי והכל אני יכולה ואף פעם לא מאוחר!
אז, יצאתי לדרך לחלום את פריחתי בשנת 2015.

הצעד הראשון היה להצטרף לנבחרת של אנשי עסקים לתהליך של אימון משולב בתות תקשורת.
חיפשתי משהו לא מוכר ואחר, כזו אני.
עבורי זו התנסות חדשה וזה מאד מרגש אותי.
אני מגיעה פתוחה לחוויות ורוצה להנות מהדרך וכמובן, להעז ולהגשים!

מהו החלום שלי לשנת 2015? הוא כבר יוצא לדרך.
אני זורעת זרעים... והשנה, אני בשלה לקטוף פירות.
אני ממשיכה לשתף אתכם במסעי ותודה שאתם עדיין איתי...

בהוקרה לכל החולמות והחולמים...
אוהבת אתכם,
♥ מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה