23 יוני 2015

21.6 – נקודת היפוך הקיץ, עקרון ההיפוך שלי ותרגיל היפוך...

נקודת היפוך הקיץ חל ב21.6
זהו סימן שהקיץ מתחיל...
אני אוהבת קיץ
ואני אוהבת גם לקרוא תגובות של הקוראות/ים שלי.
זה לא מובן מאליו, שאנשים מפנים זמן להגיב לדברים שכתבתי.
אני מחפשת הזדמנויות מיוחדות לפרסם אותן ולהודות להן/ם.
כשנקודת היפוך הקיץ הגיעה (21.6), ידעתי שזה העיתוי המושלם לפרסם ולהודות לשמעון מ.














התרגשתי לקרוא את דעתו של שמעון, שבזכות "עקרון ההיפוך" שלי יהיו יותר אנשים מחוייכים ושלוים יותר ופחות לחוצים.  
פרסמתי את עקרון ההיפוך ב"מתח? לחץ? נהפוך הוא!! שפע שמחות בחג הפורים!"
ובו סיפרתי איך אני נעזרת ב"עקרון ההיפוך" להפוך כל מתח לידיד ולראות בכל "רע" הזדמנות למשהו טוב ולצמיחה.

עקרון ההיפוך, מהו
הנה תזכורת קצרה איך מיישמים את עקרון ההיפוך שלי.

  1. יש לכתוב טענה (בד"כ היא שלילית);
  2. יש לכתוב את היפוך הטענה (טענה חיובית);
  3. לכתוב רעיונות איך לפתור את הטענה החיובית...
  4. לבחור פתרון אחד ולבצע!
  5. אם פתרון לא מוצלח? בוחרים אחר... וכך הלאה.
נקודת היפוך, מהי
21.6 - היום בו השמש נמצאת בנקודה הצפונית ביותר שלה. זו נקודת היפוך ובאנגלית Solstice =SOL שמש; = sticeעומדת במקום.
נקודת היפוך הקיץ הוא היום הארוך בשנה והלילה הקצר ביותר בשנה. התושבים בחצי הכדור הצפוני (אנחנו) מציינים את נקודת היפוך הקיץ ב-21 ביוני ואילו אלו המתגוררים בחצי הכדור הדרומי חוגגים ב-21 בדצמבר. בחצי הכדור הדרומי חגגו את נקודת היפוך החורף...


בעקרון ההיפוך שלי ובנקודת היפוך, אנחנו מוציאים שני קטבים המשלימים זה את זה: המואר והאפל, החיובי והשלילי, קיץ-חורף, יום-לילה ועוד.
פשוט שני צדדים מאותו המטבע.









תרגיל היפוך – מה רואות עיניך

בהצלחה ותהנו 



♥ מרסיה

נ.ב.: אם בא לך לשחרר מתח מנושא שמטריד אותך
ולהרגיש מחוייכים ושלווים יותר,
אני מזמינה אותך להירשם למפגש לשחרור מתח בקלות הקרוב
2.7.15 . זהו מפגש האחרון לפני חופשת הקיץ!

להרשמה מהירה למפגש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה