10 ספטמבר 2015

אני רוצה לאחל לך שנה טובה!

כמה נעים לי לאחל שנה טובה.
כמה נעים לקבל איחולים לשנה החדשה.
אני אוהבת את הקלישאה הזו.

בשנות ה70 וה80, אהבתי לשלוח בדואר ברכות לשנה החדשה.
אהבתי את החיפוש אחר הברכות הכי יפות בדוכנים, ובמיוחד, אהבתי את הברכות עם הדמויות המתוקות עם הנצנצים. זוכרות/ים? וואו! היו זמנים...
היום, יש לנו מיילים וסמסים. עידן חדש וטכנולוגיה חדשה...

יחד עם זאת, אני רוצה לאחל לך באופן אישי שפע ברכות לשנה החדשה, מכל הלב.

השנה שחלפה וכך התחלתי אותה...
לפני שנה, חוויתי קיץ קשה, הן מבחינה אישית והן האירועים שהתרחשו בארץ.
מחודש מאי עד נובמבר 2014 לא הצלחתי לאסוף את עצמי לכתיבה בבלוג שלי שאני כל כך אוהבת.

בפוסט שכתבתי בינואר 2015, שיתפתי אתכן.ם מה ביקשתי לעצמי בראש השנה שלנו:  
"בחגיגת ראש השנה שלנו, בספטמבר 2014, ביקשתי שזו תהיה שנת הפריחה שלי. 
ביקשתי גם, שזה יהיה בקלות, בלי כאב...
מאז, אני זורעת זרעים, מדשנת ומשקה...
והכל בסבלנות ובאהבה."

ביקשתי "שנה של פריחה בקלות ובלי כאב" אך לא ידעתי איך לעשות את זה...
בעצם לא ידעתי מה בדיוק אני רוצה.
ואז, הבנתי! אני לא יודעת לרצות...
התובנה הזו העציבה אותי. מצד שני, לא רציתי להיות עצובה בשנת הפריחה שלי...

המסע לרצונות שלי
מההבנה שאני לא יודעת מה לרצות, התחלתי את המסע שלי לרצונות החדשים שלי.
פשוט התחלתי לשאול את עצמי מה אני באמת רוצה!
זה נשמע קל, נכון? אך עבורי זה ה-שינוי.
בדרך כלל, כשהיו שואלים אותי מה אני רוצה, הייתי מגמגמת וידעתי לומר מה אני לא רוצה!
לא יודעת לומר מה אני כן רוצה! זו היתה המציאות שלי!
בלי לדעת מה אני כן רוצה, בלי פוקוס ובלי חלומות...
ביקשתי הדרכה מה לעשות, איך להפעיל מחדש את שריר הרצונות שלי?
התשובה הגיעה: סדנת "אני רוצה כזה" של ניצה יניב, מתוך קורס בריאת מציאות.
רבע שעה מוקדשת לכתיבה למה שאני רוצה מכל הלב ובאנרגיות טובות.
התחלתי לאמן את עצמי לכתוב מה אני כן רוצה!
התחלתי לרשום במחברת מה אני כן רוצה! דברים קטנים ודברים גדולים...
הייתי מפנה זמן לכתיבה. תהליך כואב. תהליך מדהים.
הכנתי מחברת המיועדת לרצונות שלי.
ממליצה בחום להתנסות ♥
היום, שנה אחרי ואני יכולה לומר שיש לי רצונות.
אני ראויה וכל הזמן אני מייצרת רצונות חדשים.
אני יודעת שזו היתה שנת הפריחה שלי! תודה!!
מפגשי "שחרור מתח בקלות" בהנחייתי הם אחת התוצאות של הרצונות שלי בשנת הפריחה שלי!

הבחירה שלי לשנה החדשה, שזו תהיה שנת הצמיחה שלי!
אילו הרפתקאות מחכות לי בשנת הצמיחה שלי... אני כבר סקרנית!

הנה עוד רצון שלי,
אני מזמינה אותך לכתוב כאן בתגובות או לשלוח במייל,
איזו שנה את/ה מאחל/ת לעצמך.
למדתי לזמן לעצמי מה אני רוצה ולסמוך. זה מגיע.
אני אומרת תודה ואם יש צורך, אני מדייקת את הבקשות שלי.
הרי,  אנחנו מייצרים את המציאות שלנו, לא?

השנה, אני שוב מתחילה להכין רשימת רצונות חדשה ואני מזמינה אותך להצטרף אלי.
תצטרפו אלי במייל חוזר ונתחיל במסע המרתק לרצונות שלנו. תודה!

עוד רצון אחד, הוא לאחל מכל הלב, שנה טובה ומבורכת לך ולמשפחתך.
תודה על זמנך.

מרסיה ♥

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה