11 נובמבר 2015

מחשבות על התאריך 11.11 - תאריך יפה, לא?

מהו אומר? אין לי מושג...
ובדיוק עכשיו, כשאני כותבת לכם, השעה היא 11:00 בדיוק.
 איזה כיף! גם אם זה משהו קטן, אפשר לשמוח...

ברחבי הרשת, אמרו, ספרו וקשקשו המון דברים על התאריך 11.11...
על הסיילים המטורפים לכבוד "יום הרווקים" בסין...
שערים אנרגטים נפתחים או נסגרים...
ועוד...

אישית, כל המהומה שעושים סביב התאריך, לא מעניין אותי. בעיניי, התאריך יפה ומעניין, אז התחשק לי לכתוב משהו...

לא יודעת בדיוק מה לכתוב אך עצם תהליך הכתיבה יאפשר לי לעצור ולחשוב.
כן, פשוט לחשוב. לחשוב מה אני רוצה לכתוב. אני עוצרת וחושבת...

בד"כ, כשאני מתחילה לחשוב, המון מחשבות משתלטות עלי ואני רק "חושבת שאני חושבת"...
אבל, בעצם הן אלה המחשבות שלנו המשתלטות עלי/עלינו...

וככה, אני מרגישה כשאני "חושבת"...

נכון, כולנו חווים מצבים כאלה... עומס מחשבות.

מה דעתכם על המשפט הבא:
ש דברים רבים שצריך לחשוב עליהם, אבל אין שום דבר שצריך לדאוג בגללו."   המקור - לא ידוע.

זה בדיוק זה! אפשר לחשוב המון מחשבות. יחד עם זאת, נזכור שאין דבר שצריך לדאוג בגללו!
כי הכל במחשבות שלנו...
במילים אחרות: ה כ ל  ב ס ד ר !!
המחשבות הן מחשבות והן נמצאות בראש שלנו.
ואם נוציא את המחשבות לפועל, גם אז אין צורך לדאוג...
כי תמיד אפשר לתקן. תמיד אפשר לשפר ביצועים. תמיד אפשר להתחיל מההתחלה...
כי ה כ ל  ב ס ד ר !!
אפשר תמיד לחשב את המסלול מחדש...


האם המחשבות שאנחנו חושבים הן דעות או עובדות?
מהי דעה? מהי עובדה?
דעה - השקפה, עמדה. אמירה אישית של הכותב או המדבר.
עובדה - מה שנכון וקיים במציאות. אמירה שיש לה הוכחות.

אז, תשאלו את עצמכם,
האם המחשבות שלכם הן דעות או עובדות?

אם הן דעה - יש לבחון אפשרויות נוספות ואילו אפשרויות חיוביות קיימות.

אם הן עובדה - יש לזכור שהעובדה נכונה לכאן ועכשיו ותמיד ניתן לשנות ולשפר בעתיד.

טיפ-תרגיל: 
שאלו את עצמכם אם המחשבות שלכם הן "דעות או עובדות".
בשתי האפשרויות, הבחירה והשיפור בידיכם! בידינו!

הנה, כתבתי משהו לכבוד התאריך 11.11, שעזר לי לעצור ולחשוב "מה לחשוב".
האם התאריך הוא דעה או עובדה?
אני חושבת שהתאריך 11.11 הנו עובדה...
אבל, מה "שעושים ממנו" הוא דעה.
ומה דעתכם?

מה שבטוח שאני מאחלת לכם המשך שבוע נעים
ושנתראה בפוסט הבא...
חיבוק ממני
מרסיה♥

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה