02 מרץ 2016

הזמנה למסיבת שרבוטים ותרגיל שרבוט כפול

חודש מרס החל.
במהלכו, נציין את יום האישה הבינלאומי (8.3), את יום מעשים טובים (17.3) ואת חג הפורים (23-25.3) כך שיש לנו הרבה סיבות לחגוג ולשמוח.

סיבה נוספת לחגיגה היא שזו הפעם הראשונה שאני מקיימת מסיבת שרבוטים ראשונה.
בעצם הפוסט הזה הוא הזמנה למסיבת השרבוטים שלי.
אני שמחה להזמין אותך לשרבט, לצבוע, ליצור ולהנות!
הנה ההזמנה המיוחדת שהכנתי למסיבת השרבוטים...

מה זו מסיבת שרבוטים?
זהו מפגש בקבוצה קטנה, בו נלמד שפע שרבוטים, נצבע אותם או שלא, נשחרר מתח ואת היצירתיות שלנו, נקבל מסר מהקלפי נריה וגם אותו נשרבט, נהנה מכיבוד קל והכל באוירה תומכת ונעימה. בלי ביקורתיות, בלי שיפוטיות ובלי "מה יגידו..."
כל הכיף הזה מתקיים ביום חמישי ה17.3 בשעה 19:00-21:00 בתל אביב.
אל תפספסו! מהרו להירשם. פרטים נוספים בהמשך הפוסט...

מי שקורא את הפוסטים שלי בזמן האחרון, שם לב שאני משרבטת ומרבה ליצור. אני מאד נהנית מהיצירתיות שפרצה מתוכי ומהמחמאות שאני מקבלת.
היכולת שלי לשרבט היתה חסומה, רדומה, כמעט אבודה... בעיקר מהאמונה שהיתה בי "ששרבוט זה קשקוש, זה בזבוז זמן..." כאמור, הסיבות היו ועדיין רבות ועמוקות.  אני מתחילה להבין אותן, לבחון אותן, לשחרר אותן ומחזקת את האמונה שאני כן יכולה לשרבט.
התוצאות לא מאחרות להגיע. אני מתחילה לקבל מחמאות וזה מדרבן אותי להמשיך.
תודה לכל המפרגנות ומפרגנים.

כל המחמאות האלה, הפתיעו אותי. כל פעם שאני מקבלת מחמאה, אני מופתעת מחדש.
עם זאת, למדתי להודות עליהן וליבי חוגג מרוב אושר.
פנו אלי וביקשו שאארגן מפגש בו רק נשרבט. כיוון שאני אוהבת אתגרים, הרמתי את הכפפה והמפגש הראשון יוצא לדרך ביום מעשים טובים ב17.3 בשעה 19:00-21:00, אצלי בתל אביב.
מסיבת השרבוט הראשונה שלי. יאיי!!!
עלות ההשתתפות במסיבה -  100, כולל חומרים, כיבוד קל, חברה טובה, מתנה "ספרון שרבוט T0-Go" ועוד הפתעות...

שרבוט ושרבוט כפול
מה זה שרבוט? באנגלית זה נקרא Doodle. הפועל באנגלית הוא דודלינג. נשמע נחמד, לא?
רוב האנשים מקשרים שרבוט לקשקושים שעושים בהיסח דעת כשנמצאים בהרצאה או בטלפון או ישיבה משעממת... וככה נוצר החשש אצל המשרבטים, לחשוף את שרבוטיהם לאחרים. כולל אנוכי...
רק שתדעו שאלברט איינשטיין, לאונרדו דה וינצ'י, ג'ון קנדי, ביל גייטס ועוד רבים וטובים, נמנים בין אלה ששרבטו באופן קבוע.
סאני בראון, שמובילה את מהפכת השרבוט בארה"ב, טוענת ששרבוט הוא כלי לחשיבה וש"אנחנו צריכים להכיר בו כשווה ערך לקריאה, לכתיבה ולדיבור." 

גם אני חושבת ששרבוט היא דרך נוספת להבעה ולתקשורת.
בשיטת תרגילי מוח, שיטה בה אני מטפלת, ישנו תרגיל הנקרא "שרבוט כפול".Double Doodle
שרבוט כפול הוא שרבוט שעושים בשתי הידיים בו זמנית ויוצרים צורות-ראי.
מספר תועלות של השרבוט הכפול:
  • עוזר להתכונן לפעילויות הדורשות חציית קו האמצע כגון כתיבה ;
  • עוזר לבסס כיווניות והתמצאות במרחב בהתייחס קו האמצע של הגוף שלך;
  • טוב לפיתוח תיאום עין-יד;
  • כלי לביטוי יצירתי
  • וזה מאד מהנה...
תנסו את התרגיל הבא - ציור "לב" ב"שרבוט כפול":
  • קחו דף ושני עטים/טושים בצבעים שונים;
  • הדביקו את הדף לפניכם (שולחן או קיר) עם סלוטייפ כדי שלא יזוז;
  • אחזו כל עט ביד אחת;
  • עכשיו, הניחו את העטים באמצע הדף ותנסו לצייר לב, כשחצי לב, תציירו ביד ימין ולכיוון ימין ואת החצי השני ביד שמאל והציור לכיוון שמאל;
  • המשיכו לקשט את הציור שלכם בשתי ידיים (צורות-ראי) ולהנות מהיצירה שלכם.
תשימו לב למידת הנינוחות שבה אתם אוחזים בעטים, ולמידת הנינוחות שאתם חשים בידיים, בזרועות, בכתפיים ובצוואר בתחילת הפעילות, באמצע ובסיום.
הנה היצירה שלי: 

נ.ב.: זהו תרגיל מצויין לילדים ולנוער.

גם במסיבת השרבוטים, נתנסה בשרבוט כפול.

אשמח מאד לפגוש אותך במסיבת השרבוטים.

הנה שוב הפרטים למסיבת השרבוטים:
יום ה' 17.3 בשעה 19:00-21:00 בתל אביב
עלות ההשתתפות במסיבה -  100, כולל חומרים, כיבוד קל, חברה טובה, מתנה "ספרון שרבוט T0-Go" ועוד הפתעות...

להרשמה – 050-5919599

להתראות במסיבת השרבוטים
ובפוסטים הבאים :)
המשך שבוע נעים
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה