08 אוקטובר 2016

"התשליך" שלי, מה אני רוצה השנה ותרגיל "תשליך"

נרשמה משתתפת אחת, אבל בעצם היינו שתי משתתפות כי גם אני לקחת חלק פעיל בסדנה.
באותו ערב, חבשתי שני כובעים: כובע המנחה וכובע של משתתפת בסדנה.
בסוף הסדנה, רשמתי מספר הארות למנחה... ;)

הנה לוח החזון שלי.

בסדנה, שילבתי מספר תרגילים ממגוון שיטות עוצמתיות לפיתוח מודעות, 
שאפשרו לארגן את המחשבות ואת הרצונות שלנו לקראת השנה החדשה
ולבטא אותן בתמונות ובמילים. 
כל אלה ביחד, הפכו ללוח החזון האישי שלנו לשנה החדשה.

אני מרוצה מהתוצאה. 
כמנחה ובעיקר כמשתתפת. גם המשתתפת השניה היתה מרוצה.
לוח החזון שלי תלוי בפינת העבודה שלי, כך שהוא מהווה השראה לעשיה שלי.

היום, אני כבר יודעת מה אני רוצה בשביל עצמי השנה.
"האנרגיה זורמת לאן שתשומת הלב מופנית" – זו אחת מהנחת היסוד של שיטת ה-NLP,
שתעזור לי לתרגם את הרצונות שלי לפעולות. 
אם אהיה ממוקדת ברצון מסויים שלי, אצליח לעשות פעולה להגשמתו.
אני יודעת שעלי לפעול על מנת שחלומות יתגשמו,
ואני יודעת שזו רק ההתחלה...

מה קורה לנו כשאנחנו באות/באים להגשים את החלומות שלנו?
פחדים מתחילים לצוץ, ואנחנו ממציאות/ים שפע של תירוצים, לא ככה?
אבל, אם נדע לשיים (לתת שם) את הפחדים שלנו,
אם נדע להבין מאיפה צצים כל התירוצים שלנו,
אז נצליח להגשים חלום או לפחות לצעוד לקראת הגשמתו.

מוכנות/מוכנים להתחיל?

זהו זמן טוב ל"תשליך"
לקראת יום כיפור, יש לנו הזדמנות "להשליך" דברים שכבר לא משרתים אותנו.
זה הזמן לעצור ולחשוב מהו הדבר, אותו אנחנו רוצים "להשליך".
מהו אותו הדבר שמעכב אותנו לפעול למען הגשמת הרצונות או הלומות שלנו?
לפעמים זה יותר מדבר אחד שמעכב אותנו אבל כרגע, נתמקד בדבר אחד, טוב?

תרגיל "תשליך"
הנה תרגיל , שעוזר לי לחפש מה "להשליך". (ממליצה לקחת דף, עט ולרשום)
אני יודעת, שאם נעצור לרגע ונהיה כנים עם עצמנו –נדע בדיוק מה עלינו "להשליך", לא כך?

*ניקח פסק זמן לחשיבה...

*נשאל את עצמנו "אז מה אני כן רוצה עבורי השנה?"  (להתמקד בדבר אחד)

*ועוד נשאל את עצמנו "מה עוצר אותי מלהשיג מה שאני כן רוצה?
התשובות תהיינה "תירוצים", שהם בעצם אמונות מגבילות אותנו מלהגשים את רצוננו.

*מצאתן/ם מה עוצר אתכן/ם?
 תכתבו על אבן, שאפשר "להשליך" לים או להטמין באדמה.
אפשר לכתוב על גבי דף ניר ולקרוע אותו ולהשליך לאשפה.

לאחר "התשליך", עלינו לשנות תדר ולהזמין עבורנו תדר חיובי.
*קחו שוב פסק זמן לחשיבה...

*בואו נשאל שוב את עצמנו "אז מה אני כן רוצה?".

*נחשוב על פעולה שנעשה, כצעד קטן לקראת הגשמה של אותו הדבר שאת/ה רוצה עבור עצמך השנה.

אני יודעת שתדעו שאתן/ם יכולות/יכולים להגשים.
כמו שאני יודעת שאני יכולה.

שיתוף אישי של התהליך ה"תשליך" שלי שחוויתי:
אני מאד רוצה לטוס לחו"ל אבל ...גיליתי ש:
"אני לא יכולה להנות מנסיעה לחו"ל כי אני לבד".
בחרתי להשליך את האמונה הזו, כי היא לא משרתת אותי והיא מעכבת אותי .
שאלתי שוב את עצמי: אז מה אני כן רוצה?"
אני רוצה לטוס לחו"ל.
הפעולה שעשיתי:
בקרוב, אני טסה לחו"ל עם חברה :)
הגשמת חלום, לא ככה?

לסיום הפוסט, שיר "תשליך" של עידן עמדי

אני מאחלת לך "תשליך" מרגש של אמונות מעכבות
ועשיית פעולות לקראת הגשמת הרצונות שלך.

מוזמנות/ים באהבה, לפרסם כאן את התשליך והרצונות שלכן/ם לשנה החדשה.

מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה