05 ינואר 2017

הקול שבראש שלי...

הי, כמה שאני נרגשת להתחיל את שנת 2017 - השנה המעשית שלי...

זהו הפוסט הראשון שלי לשנת 2017
ואני מזמינה אותך לסיור בתוך הראש שלי,
כי הכל עדיין בראש שלי מלבד הפוסט הזה, 
שאני כותבת כרגע ותיכף יגיע אליך,
חם מהתנור,  ממש מתוך הראש שלי...

2017 – שנה חדשה
שנה חדשה מתאפיינת בחלומות חדשים.
אני מאמינה בוולט דיסני באומרו "שאם אני יכולה לחלום את זה, אני יכולה לעשות את זה".
יש לו שפע הוכחות ברחבי הגלובוס, לא ככה?

יש לי כבר לוח חזון וחלומות להגשים.
זו הטיוטה של כל הרצונות שלי שהכנתי ללוח החזון שעשיתי.
פירוט החלומות שלי
















יצאתי לדרך לחלום ולהגשים אותם...
קניתי מחברת יפה, ורודה ומנצנצת (הנכדה שלי כבר יודעת שאני אוהבת חדי-קרן ... חהחהח)
מחברת מגניבה, נכון?

מרגיש לי כמו תלמידה בתחילת שנת לימודים חדשה בביה"ס עם מחברת חדשה.
דפים ריקים – התחלות חדשות – חלומות חדשים. יש!!
המחברת, אמנם עדיין ריקה אך היא תתמלא בכל החלומות שלי.
אבל לא רק...

במחברת הזו, אכתוב גם איך אני הופכת כל חלום שלי למציאות.
צעד אחר צעד.
כן! חשוב לי מאד להגשים את החלומות שלי.
להגשים חלום נותן מוטיבציה לעוד חלומות, להרבה שמחה ולאושר, לא?

אבל, רגע...אני שומעת גם קולות אחרים...

הקולות שבראש שלי...
"חבל על הזמן, לא תצליחי להגשים את החלומות שלך"
"תרגישי מתוסכלת כשלא תגשימי את החלומות שלך"
"כל פעם זה אותו הדבר, יש תכנון ושום דבר לא יוצא לפועל."
"הפחד מונע ממך להתקשר ולהציע את הסדנה שלך".
ועוד הרבה דיבורים כאלה.
גם אתם שומעים את הקולות האלה או זה רק אצלי בראש?
גם אצלך בראש צומחות הרכבה מחשבות כאלה?  או זה רק אצלי?

לפעמים, אני שומעת גם את הקולות הבוקעים מהסביבה שלי...

ואז, אני מוותרת... אני מוותרת על החלומות שלי...
אני אפילו לא מנסה להתחיל לחשוב אם זה אפשרי להגשים אותם...
התנחשו איך אני מרגישה?
נכון! באסה אמיתית. אין עשיה ואין חלום מתגשם.
"זה היה  צפוי"
" הרי אמרתי לך..."
נכון, אז אמרתם לי...

אבל בכל זאת זה עצוב, זה מתסכל, זה מכעיס  ובעיקר, אני נשארת בלי אנרגיה להמשיך.
במילים אחרות, אני מוותרת!
כי אין טעם לחלום. 
במילא לא אגשים אותם...לא ככה?
התסריט הזה מוכר לך?

השנה, אני רוצה משהו אחר. משהו אחר וטוב עבורי.
השנה, אני חולמת ומגשימה את החלומות כדבר שבשגרה.
איך? לא יודעת! בודקת דרכים...
אבל, רק המחשבה של הגשמת חלום, משמחת אותי ומניעה אותי לפעולה. אז למה לא?

תאמינו לי, כי כבר הגשמתי חלום אחד ואף שיתפתי אתכן/ם ובא לי עוד...


קיצור תולדות החלום שהגשמתי...
החלום שלי - לנסוע לחו"ל.
הגשמת החלום - בחודש אוקטובר 2016, נסעתי לחו"ל (גיאורגיה) עם חברה בטיול מאורגן.
נשמע חלום פשוט, נכון? אבל אצלי, נסיעות לחו"ל היו קשורות לבן זוג (שכבר לא איתי).
פחדתי לתכנן לנסוע לבד לחו"ל.
המחשבה שאני לא מצליחה לנסוע לחו"ל ולא מגשימה חלום, מאד תסכלה אותי מאד!
בשיחה עם חברה היא הציעה שניסע ביחד בטיול מאורגן.
וואו! זהו! כמובן שקיבלתי את ההצעה. נסענו ומאד נהניתי.
השארתי מאחור את החששות ואת הפחדים.
כל פעם מחדש אני מתרגשת כשאני מספרת את זה.
כל הכבוד לי!

דיוק החלום

נכון שזה לא בדיוק החלום שחלמתי , עם זאת זה היה החלום המדוייק עבורי בתוקפה הזו.
אני מרגישה שאני כבר מוכנה לעשות את הצעד הבא ולנסוע לבד לחו"ל וגם להנות.
אני גם בטוחה שאם לא הייתי מדייקת בחלום שלי, הייתי מרגישה עוד יותר מתוסכלת כי שוב לא הגשמתי חלום.
התובנה החשובה שלי מהתהליך שחוויתי היא להבין את החשיבות של לחלום חלום עם זאת, חשוב ביותר לדייק את החלום שיתאים לנו באותו הזמן.
לא הייתי מוכנה לצאת לחו"ל לבד ולהנות מהנסיעה. זה לא היה מדוייק עבורי באותו הזמן.

בשיטת הNLP, זה נקרא בדיקה אקולוגית – אני בודקת עם עצמי - האם החלום הזה מדוייק עבורי עכשיו? מה לשנות בחלום כדי שהוא יתאים לי עכשיו ואוכל להגשים אותו?
אלה שאלות שעושות את ההבדל בין להגשים חלום או להיות מתוסכלת מאי הגשמת חלום...
בעבר, שמעתי קולות שאמרו שעדיף לא לחלום...
אני מבקשת מכן/ם,  אל תקשיבו לקולות האלה!

היום, אני יודעת ואני אומרת בקול, שהיעדר חלום מתסכל עוד יותר. 
תאמינו לי! הייתי שם...

בחזרה למחברת הוורודה והחדשה שלי...
היא מחכה שאכתוב בה את החלומות החדשים שלי.
אולי גם אצייר ואכין קולאז' ועוד לוח חזון למשהו מאד ספציפי,
ואפרט איך אצליח להגשים את החלום, ארשום את כל התכנונים,
אבדוק עם עצמי, האם החלום הוא אקולוגי לי ואדייק אותי שבדיוק יתאים לי לאותו רגע
ואגשים אותו...
או שלא! זה לא נורא! "אין כשלון אלא משוב לצמיחה"
מה שאוכל להבטיח לכם ולעצמי הוא שלא ארגיש מתוסכלת כי אני עושה!
זו עשיה משמחת ונותנת אנרגיה.

לסיכום החוויה שלי עם תובנות מדהימות מהתהליך–

לחלום חלום עדיף מלא לחלום בכלל;
לחלום כמה שיותר וכמה שיותר גבוה;
לדייק את החלום שיתאים לנו במדוייק ולהגשים אותו;
אי הגשמת החלום היא עשיה מבורכת ומצמיחה.
הקול בראש אומר לחלום עוד ועוד ולהגשים עוד ועוד

אז, למה אתן/ם מחכות/ים?
לכו לחלום, לדייק את החלום ולהגשים אותו.
ואם לא, תשמחו בעשיה המצמיחה והמשמחת.
כי מחר יש חלום נוסף להגשים, לא ככה?

מסקרן אותי לדעת את הדרך שלכן/ם להגשים חלום. 
תוכלו להשאיר תגובה כאן למטה. תודה!

בברכת שנת 2017 – שנה של חלומות מתגשמים.
מרסיה

נב: תכתבו לי את העדיפות שלכן/ם לסדנת יצירת לוח חזון בוקר או ערב. תודה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה