29 ינואר 2017

"האנרגיה זורמת לאן שתשומת הלב מופנית"

זו אחת מהנחות היסוד של שיטת ה.NLP.


היום, יום ראשון ומהבוקר לא הייתי מרוכזת.
בלי שום סיבה נראית לעין.
סתם יום שכזה...

"שוחחתי" עם חברות בוואטסאפ,
בדקתי מיילים, הגבתי ועשיתי המון לייקים בפייסבוק ועוד...

הזמן טס לו ועכשיו כבר שלוש בצהרים
ולא עשיתי שום דבר ממה שתכננתי...
גם אתם חווים כאלה ימים?

נו, טוב, אסלח לעצמי,
אבל הדף שממולי עדיין לבן...בעצם מופיע בו רק התאריך...
ועוד מעט, אני צריכה לצאת ליוגה...

"נו, מרסיה, תעשי משהו כבר!" פוקד עלי הקול שבראש שלי.

זה היה הרגע בו ידעתי שאני רוצה לקחת רגע לעצמי....
עצמתי את העיניים
ושאלתי את עצמי מה אני רוצה?
מה אני רוצה לכתוב?

התשובה מיד הגיעה.
עצם המחשבה על מה אני רוצה לכתוב והתמונות שהעלו בזכרוני,
 מלאה אותי אנרגיות, תחושות טובות ובעיקר בהירות.


זוכרים שסיפרתי לכם שהצעתי להעביר בהתנדבות 
את הסדנה ליצירת לוח חזון לקבוצת נערות "עוצמה צעירה" בויצו במרכז תל אביב?

נזכרתי שעוד לא שיתפתי אתכם בחוויה המרגשת שהיתה לי.
לפי התמונות והמשובים גם הנערות הצעירות שהשתתפו בה מאד נהנו.

הנה תמונות מהאירוע והמשובים שהן כתבו לי.
ואלה מקצת המשובים:








כפי שכתבתי בכותרת של הפוסט הזה,
"האנרגיה זורמת לאן שתשומת הלב מופנית"
זה בדיוק מה שעשיתי!

הפניתי את תשומת ליבי לתמונות והמשובים של הסדנה 
שהעברתי בהתנדבות לקבוצה "עוצמה צעירה" 
והתמלאתי חיוביות לכתוב ולשלוח לכם את הפוסט הזה.

ומה אתכם? אני סקרנית לדעת איך אתם מצליחים לשנות גישה כשיש לכם יום שכזה...
תוכלו לכתוב לי בתגובות כאן למטה.

תודה ושבוע טוב
מרסיה
נב: בקרוב פרסום המועד לסדנה ליצירה לוח חזון אישי בחודש פברואר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה