09 פברואר 2017

חשיבה חיובית ב-5 צעדים קלים - תרגיל מיוחד לטו' בשבט

הי, מחר טו' בשבט, חג לאילנות. חג להתחדשות ולצמיחה.
אוהבת את החג הזה.
הטבע חוגג את עוצמתו המתחדשת ואנחנו מוזמנים לחגיגה הזו, מדהים, לא?
הציור הזה מסתובב לו ברשת כבר כמה שנים טובות...
יכול להיות שאתם מכירים אותו...

אלי הוא הגיע ב2012.
התלהבתי מאד כי אני אדם ויזואלי ולדעתי, התוכן חשוב.

פרסמתי אותו בקיר של הדף העסקי שלי בפייסבוק.

אז, כתבתי על כל צעד בנפרד וגם שיתפתי את החוויות שלי.
נחמד לקרוא אותי היום ולראות כמה התקדמתי (לדעתי) בצמיחה ובהתחדשות שלי.

השנה, הציור שוב הגיע אלי, הפעם באחת הקבוצות בוואטסאפ.
זה נכון, אין סיכוי שאתעלם ממנו...
הסתכלתי עליו, הוא הסתכל עלי...הציור עדיין חמוד והתוכן עדיין חשוב.
עם זאת, אני מרגישה שההסתכלות שלי היא אחרת.

בשנים האחרונות, למדתי להוסיף סימני שאלה בסוף כל אמירה כדי להרחיב זויות מבט או כדי לדייק דברים עבורי. הפעם, אוסיף סימני שאלה בכל שלב כדי לדייק לעצמי את התהליך של "חשיבה חיובית ב-5 צעדים קלים".

אתם יותר ממוזמנים להתנסות בתרגיל.

איך אני אדע שאני חושבת חיובי?
איזו מחשבה חיובית אני רוצה לשתול?
איך עוקרים את הספקות?
כמה להשקות ואיזה דשן להשתמש?
איך דוחים בתקיפות (?) הרגלים רעים?
איך לעגן על המחשבה החיובית כדי להמשיך לחגוג אותה?

כן! אלה אותן המשפטים אך עם סימן שאלה בסופם...
יאללה! אוהבת אתגרים ובאהבה, אשתף אתכם בחוויות שלי.

לקחתי מעדר ויצאתי לתרגל "חשיבה חיובית ב-5 צעדים קלים" .
בואו איתי:
מהי חשיבה חיובית ואיך אדע שאני חושבת חיובי?
מחשבה חיובית היא אותה המחשבה שאנחנו חושבים אשר גורמות לנו לאושר ולאופטימיות.
איך אדע שאני חושבת חיובי? לדוגמה, כשאני חושבת על הנכדים שלי, עולה בי חיוך וליבי מתרחב. 
או כשאני קוראת בקול את חוות הדעת שקיבלתי מאחת הלקוחות שלי.
מחשבות חיוביות אלה מעלות בי רגשות ותחושות אושר. 
אלה יוצרות תדר חיובי הממשיך למגנט תדרים חיוביים נוספים (חוק המשיכה).
איזו מחשבה חיובית, אני רוצה לשתול?
אני רוצה להרים טלפון בבטחון לארגונים ולאנשים ולהציע את סדנת לוח החזון שלי.
זו חשיבה חיובית, לא ככה?

איך עוקרים את הספקות?
כשאני מתקשרת לארגונים או לאנשים, אני שומעת הרבה "לא מעוניינת" "מה תחדשי לי" ועוד כאלה אמירות ש"מורידות" אותי...
הספקות מיד צצות. "האם אני בנתיב הנכון?" 
"האם אני מספיק טובה?".
איך עוקרים את הספקות?
לחשוב חיובי ולומר לעצמי "אני ראוי/ה"; 
אני טוב/ה במה שאני עושה" 😍




כמה להשקות ואיזה דשן להשתמש?
כמה שיותר להשקות. 
איזה דשן? לפזר בבית חוות הדעת של המשתתפות בסדנאות ולקרוא אותן בקול רם.



איך דוחים בתקיפות (?) הרגלים רעים?

כשיוצאים מאיזור הנוחות, הרגלים רעים ואמונות מעכבות צצות ובאות לבקר. וזה בסדר.
מה עושים? עוצרים!
עוצרים לרגע וחושבים: 
"האם המחשבות האלה הן אמיתיות?"
אם התשובה היא חיובית, נשאל את עצמנו איפה בדיוק הבעיה ונפתור אותה. פשוט ובלי דרמה!
אם התשובה היא שלילית, אלה רוב, אז, בואו נודה להן שהן באו לבקר, נאמר להן שלום ונמשיך במשימה. פשוט ובלי דרמה!


איך לעגן על המחשבה החיובית כדי להמשיך לחגוג אותה?
"החזרתיות היא אם כל המיומוניות" – לתרגל, לתרגל ועוד לתרגל.
בנוסף לתרגול "לחשוב חיובי", 
אפשר ליצור עוגן פיזי כמו ציור או סמל
או תנועה שמתארים את החשיבה החיובית שזה עתה שתלתם.
העוגן יזכיר לכם את החשיבה החיובית שבחרתם ותחגגו אותה.
העוגן והחגיגה של החשיבה החיובית החדשה שלכם יוצרת תדר חיובי פנימה לעצמכם והחוצה ליקום כולו.

החשיבה החיובית שלי היא "אני טובה במה שאני עושה" וזה הסמל/העוגן שבחרתי

כמו בטבע, אני רוצה לצמוח ולהתחדש בפשטות ובקלות. להיות מאושרת ולהנות מהחיים.

ואתם? האם תרגלתם כבר את החשיבה החיובית שלכם היום?
אשמח אם תשתפו את העוגן שלכם כאן בתגובות למטה.

לכבוד טו' בשבט, חג ההתחדשות והצמיחה, 
אני שמחה להזמין אתכם להירשם, 
לאחת משתי הסדנאות ליצירת לוח חזון
שתתקיימנה ביום שלישי21.2.2017
סדנת בוקר – 10:30-12:30
סדנת ערב – 19:00-21:00
בתל אביב.
לפרטים נוספים על הסדנה - נא להקליק כאן!
יצירת לוח חזון הוא הביטוי הויזואלי לכל מה שאתם רוצים,
של כל החשיבות החיוביות שיש בנו
ואשר אנחנו רוצים לשדר ליקום ולעצמנו.
 
מהרו להירשם כי מספר מקומות מוגבל.
עלות הסדנה, 150 ₪, כולל כל החומרים ליצירת לוח חזון אישי וכיבוד קל ובריא.
הרשמה בטלפון – 0505-919599

מסקרן אותי לפגוש אתכם באחת הסדנאות ליצירת לוח חזון.
נוכל להיפגש כאן בפוסטים הבאים שלי.

העיקר, המשיכו לתרגל חשיבה חיובית 
ותהנו מהחיים.

מאחלת לכם שבת של שלום וסוף שבוע נעים
מרסיה
נב: עוד פרטים על הסדנאות ליצירת לוח חזון – נא להקליק כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה