06 פברואר 2017

7 טעויות נפוצות שתפסיקו לעשות אחרי הסדנה ליצירת לוח חזון בהנחייתי

מאז שהתחלתי להנחות סדנאות ליצירת לוח חזון, (אני ממש מרגישה בשליחות)
אני שומעת הרבה 
"למה שאעשה שוב לוח חזון. שום דבר לא קרה לי מהפעם הקודמת"
או "לא רוצה להתאכזב שוב...אני לא מצליחה להגשים שום חלום"...
ועוד כאלה אמירות ממש לא אופטימיות.

למען האמת, זו היתה גם החוויה האישית שלי. 
די זרמתי עם החיים שלי ולא היו לי חלומות...

רק ב2011, נחשפתי למושג הזה "לוח חזון".
זו היתה לי הפעם הראשונה שהכנתי לעצמי לוח חזון.
והוא היה דיגיטלי. סרטון שהעלאתי ליוטיוב.
למעשה, כל מה ש"הכנסתי" ללוח החזון הזה, לא קרה!
אז, למה להאמין, נכון?!

מצד אחד, כיף להיזכר בלוח החזון הראשון שלי משנת 2011. 
מצד השני, אם אהיה כנה עם עצמי, לא הגשמתי כמעט אף חלום שמופיע בו...
היום אני מבינה למה הם לא התגשמו.
היום אני יודעת אילו טעויות עשיתי בכל לוחות החזון שיצרתי.


ואל תדאגו! אני אגלה לכם את כל הסיבות למה לוח חזון נכשל.

בפוסט הזה, ממש כאן, אני מגלה לכם את כל 7 הטעויות הנפוצות שאנשים עושים כשיוצרים לוח חזון. אלה הן הטעויות שמכשילות אותם בלהגשים את החלומות שלהם.

אולי גם אתם עשיתם אותן 7 הטעויות הנפוצות או חלקן ואולי, זו הסיבה שלא הגשמתם חלום?
ואלה 7 הטעויות הנפוצות המכשילות לוח החזון:

טעות מספר אחת –
יותר מדי תמונות. קשה למשתתפי הסדנה ליצירת לוח חזון לבחור ולהחליט אילו תמונות נכנסות ללוח החזון. בסופו של דבר הלוח נהיה עמוס מדי וקשה להתמקד במה באמת אתם רוצים.

טעות מספר שתיים –
לא ברור מה באמת אתם רוצים – כאשר לא ברור לכם מה אתם באמת רוצים, זה יתבטא בתמונה שתדביקו על לוח החזון שלכם. חוסר הבהירות יוצר בלבול וזה מה שלוח החזון שלכם ישדר לתת המודע שלכם וליקום.

טעות מספר שלוש –
שמירה על לוח החזון במקום מוסתר -  חשיבות מיקום תליתו של לוח החזון שלכם במקום גלוי כדי שתוכלו לקבל השראה ולהתלהב מהעשיה.

טעות מספר ארבע –
אסוציאציה או די-סוציאציה? האם אתם רואים את עצמכם בלוח החזון או רק כצופים מבחוץ? ככל שתדמיינו את עצמכם מגשימים את החלום שלכם כך קל יותר יהיה להגשים אותם. תמונה שלכם בלוח החזון תעזור לכם בנקודה הזו.

טעות מספר חמש –
אמונות מעכבות שלכם הספקות שלכם לגבי היכולות שלכם לקבל את כל השפע הזה...התמודדות עם האמונות האלה שמעכבות אתכם להגשים את החלומות שלכם.

טעות מספר שש -  
שום פעולה מצידכם – כדי להגשים את החלומות שלכם, עליכם לבנות תכנית פעולות מלאת השראה ולעשות

טעות מספר שבע –
אי שיתוף החזון שלך -  שתפו את המשפחה ואת החברים שלכם בחלומות שלכם. אל תשימו לב אם לא תקבלו תמיכה מהם. תמשיכו לשתף אנשים כי אף פעם אנחנו לא יודעים מאיפה תגיע העזרה להגשמת החלומות שלנו, לא ככה?
חשוב לומר בקול רם את החלומות שלכם. ככה תשלחו את המסר ליקום וחוק המשיכה יתחיל לפעול לטובתכם.

כשבחנתי את לוחות החזון שעשיתי במהלך השנים, 
זיהיתי את כל 7 הטעויות, במידה כזו או אחרת.
נכון שהיו כמה חלומות שהגשמתי מתוך לוחות החזון,
אבל, כמו תמיד, אי-ההגשמה גוברת על ההגשמה, לא ככה? 
גם אצלכם זה ככה שזוכרים יותר את השלילי?

פתאם, הבנתי מה עלי לעשות! 
את כל התובנות שהיו לי, אתם קוראים עכשיו...

אני מציעה לכם לבדוק את לוחות החזון שלכם מהעבר, אם יש לכם כאלה, 
ולבחון איזו טעות או טעויות עשיתם עם לוח החזון שלכם.

בדקתם? עכשיו, שתפו כאן למטה, כדי שתוכלו לדייק את לוחות החזון העתידיים שלכם.

משתתפי הסדנה ליצירת לוח חזון שבהנחייתי, 
משתמשים ב7 הטעויות הנפוצות ככלי עזר, שעוזר להם לדייק ביצירת לוח החזון שלהם.

לכבוד טו' בשבט שהוא חג ההתחדשות והצמיחה, 
אני שמחה להזמין אתכם להירשם, 
לאחת משתי הסדנאות ליצירת לוח חזון
שתתקיימנה ביום שלישי, פעמיים כי טוב, 21.2.2017, בוקר וערב אצלי בסלון (ברמת אביב).
סדנת בוקר – 10:30-12:30
סדנת ערב – 19:00-21:00

עלות הסדנה, 150 , כולל כל החומרים הדרושים ליצירת לוח חזון פיזי וכיבוד קל ובריא.
מהרו להירשם כי מספר מקומות מוגבל.
בואו לחוות סדנה ליצירת לוח חזון קצת אחרת.

רוצים להירשם? שלחו מייל לmarciabarir@gmail.com עם שמכם וטלפון ואחזור אליכם בהקדם.

רוצים לקרוא עוד על הסדנה ליצירת לוח חזון? הקליקו כאן

רוצים לעשות סדנה ליצירת לוח חזון לחוג החברים שלכם? דברו איתי בטל: 0505-919599

ואל תשכחו "לכל אדם יש את כל המשאבים שהוא צריך כדי להגשים את מטרותיו", 
אחת מהנחות היסוד בשיטת הNLP. משפט מאד עוצמתי!
יצירה של לוח חזון עשוי להעיר את המשאבים הפנימיים שיש בכם
כדי להגשים את החלומות שלכם ולחיות את החיים שתמיד רציתם.

אז, קדימה! 
אשמח לפגוש אתכם בסדנה ליצירת לוח חזון ולהיות שותפת בהגשמת החלומות שלכם.
תודה והמשך שבוע טוב
מרסיה
נב: המקור 7 הטעויות הנפוצות, שכתבתי עליהן כאן, נמצא בלינק הבא: 
למה לוח חזון נכשל? הימנעו מ- 7 טעויות נפוצות שאחרים עושים!
!Why Vision Boards Fail? Avoid 7 Common Mistakes That Others Make

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה