04 אפריל 2017

לחדש ולהתחדש. אביב 2017

האביב מביא איתו אנרגיה של התחדשות.

גם אני מרגישה באנרגיה הזו,
ויש בי רצון לחדש ולהתחדש.

חודש מרס האחרון, היה עבורי חודש של התכנסות פנימה.
הרגשתי מוצפת בכל הידע החדש מכל הקורסים שלמדתי עד לאחרונה
ולא הצלחתי ליצור דברים חדשים.
זו תחושה מוזרה שנעה בין שובע לריק...
מצד אחד, יש לי שפע של ידע חדש
ומצד השני, לא מצליחה לחשוב ו/או ליצור משהו שיגרום לי להתלהבות...
ואז, האביב הגיע...
ואיתו המון פרסומות בנושא נקיונות....
פתאם הבנתי מה עלי לעשות...
עלי לפנות מקום לאותם הדברים החדשים שבתוכי...
זה יקרה כשאמיין דברים, אזרוק את הישנים, אתרום את הטובים
 ואשמור על הדברים המיטיבים איתי.
הלכתי על העולם הפיזי. 
אני יודעת שזה יקרין לעולמות האחרים שלי...
התחלתי למיין ולזרוק דברים שכבר לא משרתים אותי היום.
חומרים שנשארו מתקופת היותי מורה ומדריכה מטעם משרד החינוך – הלכו לפח המיחזור.
אלה הם חלק מהממצאים של החפירות הארכיאולוגיות...
















אני אדם שאוהבת "לשמור" כדי להיזכר ולזכור...
כך שאני מתרגשת מכל קלסר שאני מפנה.
כדי שאצליח לעשות את זה, 
אני מכוונת טיימר ומקדישה למשימה שעה ביום.
ככה זה מתאים לי.

בימים אלה, ישנם הרבה פוסטים עם טיפים לארגון, נקיון וסדר.
מצא חן בעיניי מה שניצה יניב, המורה שלי לתטא הילינג כתבה:
"משהו קטן מתוק לפסח~איך להתכונן לפסח
 ולהכניס שפע לבית ב-15 דקות עבודה "
אהבתי במיוחד את הפוסטים על הנעלים ועל התיקים שאנחנו צוברים:
"תיקים קשורים לסיפור החיים שלנו
בעבר חבילה, (לכל אחד יש את "החבילה של"(
היום תיק, ("תפרו לו תיק")
התיק התעשייתי המודרני הזול ביותר הוא... 
מי מנחש? הניילון.
המילה השתנתה אבל המשמעות נותרה זהה
כל החיים שלנו או אותם פריטים להם נזדקק בצרור אחד.
מכאן מבינים כמה טבעי שאנשים ירצו שיהיה להם תיק יפה.
תיק יפה = חבילה יפה = חיים טובים ויפים.
המשימה היום היא להקדיש 15 דקות ולהעביר הלאה 
או לזרוק את אותם התיקים שסיימו את תפקידם."

נעלים קשורות לדרך שאנחנו עושים בחיים.
רוב האנשים מעדיפים תוצאות על פני דרך.
הם יגידו לכם ש"חשוב ליהנות מהדרך" אבל בפועל 
הם יחכו שהתוצאה תגיע ושדברים "יקרו כבר".
הדרך שאנחנו עושים היא נתיב אחד 
שמורכב מכמה נושאי חיים והם:
 
זוגיות, קריירה, ילדים, בריאות ומערכת יחסים עם עצמי.
כאשר בכמה שיותר מהקטגוריות הדרך שלנו משמחת,
משמעו שאנחנו צועדים בנתיב של שפע וכאשר היא פחות נחווה הישרדות.
ונחזור לנעליים:
המשימה היום היא להקדיש 15 דקות ולשחרר או לזרוק  את אותן הנעלים שסיימו את תפקידן.
רק לשחרר את אותן הנעלים שמייצגות תקופה בחיים שלכם
 שבה הדרך שצעדתם בה היתה קשה, מאתגרת וסזיפית
."

עם ובלי לשים לב, אנחנו אוגרים/שומרים דברים...
שאלה: מתי בפעם האחרונה מיינתם נעלים ותיקים וזרקתם/תרמתם אותם?
אני, מזמן לא עשיתי את זה...
עכשיו, זה הזמן, לא ככה?

אני מפנה וזורקת.
דפים וחומרים שכבר לא רלוונטים לחיי העכשויים.
תיקים שסיימו את תפקידם
ונעליים שמייצגים כל מני דרכים בה צעדתי.

היום, אני אחרת.
רוצה לחדש ולהתחדש!
מזמנת לחיי הזדמנויות ויצירה חדשות.
מאחלת גם לכם לחדש ולהתחדש.

יש לכם טיפים בשבילי? אשמח לקרוא בתגובות. תודה.
מאחלת לכם מכל הלב חג של שמחה והתחדשות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה