05 מאי 2017

5.5 – הכינו את הרצונות שלכם כי השער האנרגטי נפתח...

לפני שנה, כתבתי פוסט בתאריך הזה 5.5.2016 
אבל לא זכרתי על מה הוא...

התאריך המיוחד הזה היה טריגר לעשות רשימת רצונות נוספת.
אני אוהבת את זה...

קראתי בפוסט של ניצה יניב, מורתי לתטא הילינג,
כי בתאריך 5.5 נפתח שער אנרגטי המביא איתו שינוי לתוך החיים שלנו.

 - בנומרולוגיה מסמל: נסיעות, חופש, מרחב, פריצת גבולות ומגוון.
ניצה המליצה לרשום מה אנחנו רוצים לחיים שלנו בנושאים האלה.
ואני רשמתי.

אפילו ציירתי חמסה כדי להשלים את התאריך,
ורשמתי כל מה שאני רוצה בתוכה.

שמחתי עם הרשימה שלי. 
תליתי אותה בלוח ההודעות שלי כדי שאוכל להציץ מדי פעם...
מעין לוח חזון... שיזכיר לי מה אני רוצה!

במציאות, הדף עם הרצונות שלי, התכסה בדפים אחרים
אולי דחופים יותר או חשובים יותר, אולי...

אבל, כשקראתי את מה שכתבתי אז,
שמתי לב, שדברים אכן התגשמו! יאיי!!
וזה מאד משמח אותי.

אני יודעת שישנם דברים שלא קרו...וזה גם בסדר.

עלי לבדוק אם הם רלונטים עבורי היום,
ולהחליט אם לדייק אותם ולזמן אותם לחיי.

איך מדייקים את הרצונות שלנו?
איך עושים את זה ונשארים בחיים?

בלימודי הNLP שלי, למדתי מודל להגדרת מטרות,
וחשבתי שזה יעניין אתכם.

קוראים לו - מודל הS.M.A.R.T. – מודל להגדרת מטרות
בעזרת מודל הS.M.A.R.T. נוכל להפוך את הרצונות שלנו למטרות.
וכך עושים את זה...
על פי מודל הS.M.A.R.T. המטרות תהיינה:
SSpecific – מוגדרות בצורה מפורטת.
M-Measurable   - ניתנות למדידה.
A-Attainable – ברות השגה.
R-Relevant – תהיינה רלוונטיות.
T- Time-Bound- תחומות בזמן.

האות T, מודל הS.M.A.R.T., הכי מפחידה אותי...
למה?
כי אני יודעת שאם אכתוב תאריך למטרה שלי –
זה קורה...לא ככה?
יחד עם ההגשמה, מגיעה כל האתגרים,
כל המכשולים ועוד כל מני דברים...
שיש לתת את הדעת עליהם, מסכימים?

נכון שישנם מודלים נוספים להגדרת מטרות.
גם במודל ה- S.M.A.R.T., תוכלו למצוא פרשנויות נוספות.
אני בחרתי להציג את המודל בצורה פשוטה ובלי הרבה מלל,
כי רציתי להדגיש כמה המודל הזה הוא קל לשימוש בחיי היומיום שלנו.

אני מזמינה אתכם לשאול שאלות כאן בתגובות או בפייסבוק.

אני מצרפת לכם את החמסה אני רוצה 5.5.2017 לשימושכם.
 אוכל לשלוח לכם את החמסה במייל... רק לבקש :)

אני אנצל את סופ"ש הזה לכתיבת הרצונות שלי
ואשתמש ב מודל הS.M.A.R.T. ואדייק את המטרות שלי.

מאחלת לכולנו סוף שבוע מלא אנרגיות חיוביות
והגשמת כל הרצונות שלנו.

מרסיה

נב: אם תרצו עזרה לדייק את הרצונות שלכם, דברו איתי ונקבע פגישה, 0505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה