02 יוני 2017

להתחיל את חודש יוני בחיוך... ותרגיל לחייך

אני בטוחה שתפעילו את שרירי החיוך שלכן/ם, אחרי שתקשיבו להרצאה המרתקת של רון גוטמן

"הכח הנסתר של החיוך

רון גוטמן מספר על מחקרים מגוונים המוכיחים שכדאי לנו לחייך. תמיד לחייך!

תחייכו גם עכשיו, כשאתם קוראים את הפוסט שלי J

יופי, המשיכו לחייך...

 

הנה מספר נקודות שהוא העלה בהרצאתו:

*החיוך הוא אחד ההבעות הבסיסיות ביותר של בני אדם.

אנחנו מחייכים כדי להביע אושר וסיפוק.

 

*ילדים מחייכים הרבה יותר מאשר המבוגרים.

הידעתן/ם שהשהייה בקרב ילדים מחייכים גורם לנו לחייך?

החיוך מדבק וקשה להזעיף פנים כאשר אנחנו מתבוננים במשהו שמחייך.

חיוך + מבט כועס = חיוך. מדהים, לא?

איך זה קורה?

כשאנחנו מחייכים, אנחנו מדכאים את השליטה שיש לנו על שרירי הפנים שלנו. כה פשוט...

 

*ראיתם שאנחנו מחייכים כבר ברחם? מרגש, לא?

אני מקוה שאתן/ם עדיין מחייכות ומחייכים...

 

*רוצים לשחרר מתח משרירי הפנים? שימו עיפרון בפיכם, בצורה אופקית וכך לא תוכלו לשפוט אם החיוך של המחייך אליכם הוא מזוייף או אמיתי...

*עצם פעולת החיוך גורמת לנו לחוש טוב יותר...תנסו. מקסימום תרגישו טוב יותר. לא ככה?

*החיוך מעורר גמול במוחינו, כאילו אכלנו שוקולד איכותי או מצאנו הרבה כסף בכיס של מעיל ישן ...

*חיוכים רבים עשויים להפוך אותנו לבריאים יותר. הם עוזרים בהורדת רמת הורמונים מגבירי לחץ ומגבירים את רמת ההורמונים מעודדי מצב רוח טוב. תרופה מעולה, לא?

*כשאנחנו מחייכים, אנחנו נראים אדיבים יותר ובעלי יכולת רבה יותר. אז, קדימה, לחייך!

לסיכום, רון גוטמן ממליץ לנו ואני מאמצת "בכל פעם שתרצו להיראות נהדרים ומוכשרים,
להפחית את הלחץ ולשפר את חיי הנישואין שלכם (אצלי זה כבר אבוד, 
עם זאת, אנסה במערכות הזוגיות העתידיות שלי ובמערכות היחסים הנוספות שלי)
או להרגיש כאילו זה עתה אכלתם כמות גדולה של שוקולד איכותי, בלי לשלם את המחיר הקלורי 
או כאילו מצאתם 25 אלף דולר בכיס של חליפה ישנה
או בכל פעם שתרצו להתחבר לכוח-על שיסייע לכם ולכל מי שסביבכם לחיות זמן רב יותר, בבריאות טובה יותר, חיים מאושרים יותר, אז ח י י כ ו ! J

יופי, אתם עדיין מחייכים? נהדר! בואו נמשיך לתרגיל החיוכים J

תרגיל – איך לחייך את המתח החוצה (שם זמני)

*קחו עפרון ותאחזו בו בשפתיים כפותות. כמו בצילום שלי. ---->
שימו לב, מהי התחושה שיש בכם עם שרירי פנים מתוחים?

*קחו עפרון ותניחו אותו בין השיניים בצורה אופקית.
שימו לב, מהי התחושה שיש בכם עכשיו עם שרירי פנים משוחררים?



כשמחזיקים את העיפרון בצורה אופקית בין השיניים, שרירי הפנים משתחררים, הלסתות נפתחות והמוח שלנו מדמה אותנו מחייכים ומשוחררי מתח. איזה כיף, לא?


אני ממליצה בחום לשים עפרון בין השיניים בזמן העבודה מול המחשב...ולא רק.
בערכת De-Stress שאני מחלקת מתנה בסדנאות שלי, תמצאו עפרון לביצוע התרגיל הזה. וכשאני מקבלת צילומים של המשתתפות עם העפרון בין השיניים בזמן העבודה, זה הכי משמח אותי.


אבל אם מסיבה כלשהיא, אתם ממש כועסים, שאפילו לא מצליחים לחשוב על לחייך, אז פשוט תנשכו את העיפרון. 

התמונה מעלה בכם חיוך? מצויין... תמשיכו לחייך :)


כאמור, החיוך מאיר ומעיר את מצב הרוח שלנו. 
אפילו חיוך מזוייף יעזור לנו לשחרר מתח.

ספרו לי איך הלך לכם עם התרגיל ואל תתביישו להצטלם עם העפרון בפה ולשתף אותנו...

אני מאחלת לכם שבת מלאה בחיוכים😊

מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה