01 ספטמבר 2017

מהו לוח חזון והזמנה לסדנת לוח חזון אישי לקראת השנה החדשה

תוצאת תמונה עבור שלום כיתה א'אתמול היה היום האחרון של החופש הגדול.
'.
היום, כל התלמידים חוזרים לבתיה"ס.
אני רוצה לאחל לכולם הרבה הצלחה.

גם נכדתי, אביגיל, מתחילה, בשעה טובה, כיתה א'.
גם הוריה מאד נרגשים לקראת ההתחלה החדשה של בתם.
ולמען האמת, גם אני, סבתא של אביגיל, מתרגשת 
ואתרגש עוד יותר כשאאשתתף בטקס כניסתה לכיתה א'.
אני מאחלת לכולן ולכולם, מכל הלב, בהצלחה בכל התחלות החדשות.

עוד שנת לימודים מתחילה. ואיתה, ראש השנה מתקרב...
ומבחינתי, זו הזדמנות נהדרת לקיים סדנה נוספת ליצירת לוח חזון אישי.
כל הפרטים בהמשך הפוסט...

בשנים האחרונות, אני מדברת וכותבת הרבה על הרצונות שלי ועל הגשמתם. 
העיסוק בנושא מביא אותי למודעות, 
מגבירה את תשומת ליבי ולשם האנרגיות מופנות.
הסיבה היא שלא תמיד ידעתי מה אני רוצה... 
לא תמיד ידעתי שאני יכולה לרצות רצונות או לחלום חלומות...
אפילו כיום, לא תמיד אני יודעת מה אני רוצה.

אבל, לעומת העבר, היום אני אומרת בקול רם ומרבה לכתוב,
שיש לי רצונות משלי ומגיע לי להגשימם. 
היום, אני מרשה לעצמי לחשוב מה אני באמת רוצה,
אני מאפשרת לעצמי לחלום חלומות ולצאת לדרך להגשימם.

נכון שלא תמיד אני מצליחה להגשים אותם... 
נכון, שמבחינתי גם הגשמה של רצונות קטנים הוא הישג גדול...
אבל יש לי דרך ואני נהנית בה.
תוצאת תמונה עבור לוח חזון
ובדרך, אני פוגשת שפע של הזדמנויות.

על אחת ההזדמנויות האלה, אני רוצה לספר.
אני רוצה לספר על יצירה של לוח חזון אישי
אותו לוח ויזואלי ויצירתי שעזר לי להבין מה אני באמת רוצה בתחומי חיים שונים.

מהו לוח חזון?

לוח חזון הוא לוח השראה המציג רעיונות ויזואלים.
 
למשל, רשת הפינטרסט מבוסס על הרעיון הזה. מטרתו המוצהרת של האתר היא "לחבר בין כל האנשים בעולם באמצעות 'דברים' שמעניינים אותם".
פינטרסט היא רשת חברתית דמויית לוח מודעות ענקי, המבוססת על אוסף של לוחות עם רעיונות ויזואלים (תמונות וסרטונים), שנותנים למשתמשיו השראה ומעודדים אותנו לפעולה.
כל אחת יכולה ליצור ולנהל לוח השראה משלה ברשת הפינטרסט, לחלוק את רעיונותיה עם העולם וגם לשמור לוחות השראה של אנשים אחרים.
גם לי לוח ברשת הפינטרסט עם נושאים שמעניינים אותי, מוזמנות לבקר...

מהו בעצם לוח חזון אישי?

"אם אנחנו יכולים לחלום את זה, נוכל לעשות את זה!"

המשפט הזה מיוחס לוואלט דיסני
ואצלו הכל התחיל בחלום עם עכבר קטן שמדבר ותראו לאן זה התפתח...

במילים אחרות, לוח חזון אישי הוא לוח בו אנחנו מבטאים בצורה ויזואלית את החלומות שלנו, את הרצונות שלנו ואת הרעיונות שלנו.

כשאנחנו רואות את התמונות המבטאות את כל אלה, אנחנו מרגישות את זה וזה עוזר לנו לפעול להגשמתם כי הכל כל כך מוחשי כבר... לא ככה?

לוח חזון אישי הוא אחד הכלים המעשיים והעוצמתיים ביותר ליצירת מציאות הרצויה לנו בכל תחומי החיים (חוק המשיכה, דומה מושך דומה).
לוח חזון אישי נותן השראה לרעיונות נוספים ומעודד שיתופי פעולה.
לוח חזון משמש כלי להגשמת רעיון או פרוייקט אישי, משפחתי ואפילו של קבוצה עם אג'נדה משותפת.
אפשר לראות בלוח חזון תכנית פעולה ויזואלית של פרוייקט שלם.

אני ממליצה בחום להציב את לוח החזון האישי שלך במקום גלוי כדי שהחלומות שלך יהיו גלויים כל הזמן בפנייך ובפני היקום.
לדבר בקול רם את הרצונות שלנו, לעצמנו, לקרובים שלנו, לסביבה שלנו, 
וכך לשדר ליקום את מה שאנחנו באמת רוצות. לא מובן מאליו...

ביצירה של לוח חזון אישי, אנחנו מפעילות את הצד היצירתי שלנו ללא ביקורת ושיפוטיות, ומצליחות להתחבר ללב. ומי לא רוצה להתחבר ללב של עצמה?

למעשה, ישנן הרבה שיטות ודרכים ליצירת לוח חזון אישי.
אני מנסה ומתנסה בשיטות ודרכים שונות.

בחרתי בדרך ייחודית ליצירת לוח חזון אישי בסדנאות שלי. 
זו דרך המשלבת דמיון מודרך, יצירה ויצירתיות יחד עם כלים מעשיים להגשמת חלומות.
השילוב הייחודי הזה הוא בעיניי הדרך המיטבית ליצירת לוח חזון אישי.
הדרך הזו הופכת לחוויה מרגשת בסדנאות שלי,
הן עבור משתתפות הסדנה והן עבורי.

התהליך שעוברים במהלך הסדנה שלי

-התכנסות פנימה בזכות דמיון מודרך לרגיעה ולהגשמת חלומות;
-בירור אישי מה אנחנו באמת רוצות בתחומיי החיים השונים באמצעות מפת בגואה;
כאן המקום לאפשר לעצמך לחלום בגדול, כאילו שאין מגבלות בעולם שלנו.
-חיפוש אחרי תמונות מתאימות, שמבטאות את החלומות שלך.
-הדבקת התמונות על הלוח, הוא השלב שהיצירתיות פורצת גבולות.
-בחירה של חלום אחד ופוקוס עליו.
-ויציאה לדרך להגשים אותו...

נשמע פשוט? נעשה את זה שיהיה פשוט.

לסיכום, לוח חזון אישי הוא אחד הכלים המעשיים והעוצמתיים, 
שעוזר לנו לתת ביטוי ויזואלי לרצונות 
ולחלומות שלנו ליצירת מציאות הרצויה עבורנו והקרובים לנו.

בזכותו, למדתי במהלך השנים, להתמקד ברצונות שלי ולהגשים אותם.
אם אני לא מצליחה להגשים אותם כפי שחלמתי, זה בסדר  Tudo bom!
אני עדיין בדרך ומדייקת מה נכון לי.  
בדרך, אני פוגשת הרבה הזדמנויות...
והנה הזדמנות שהכנתי במיוחד עבורך...

לכבוד השנה החדשה, אני שמחה להזמין אותך 
לסדנה ליצירת לוח חזון אישי שאקיים, 
אצלי בסלון בתל אביב, 
ביום שלישי ה-26.9.2017 ב19:00-21:00.
להבטחת מקומך בערב הסדנה - נא לפנות אלי במייל marciabarir@gmail.com 

ההשקעה שלך150 ₪ בלבד!
כולל כל החומרים ליצירת לוח חזון אישי, כיבוד קל והפתעה ממני אליך בסיום הסדנה!
אם תבואו בשניים – 280 ₪ בלבד!
התשלום בערב הסדנה, תודה!

בסיום הסדנה, יהיה לך לוח חזון אישי לשנה החדשה 
שכולו פרי יצירתך ומבטא הרצונות שלך, 
על גבי לוח קאפה לבן (חומר קשיח) 5035X סמ'.  
וגם הפתעה 😊
מהרו להירשם כי מספר מקומות מוגבל.

להבטחת מקומך בערב הסדנה - 
נא לפנות אלי במייל marciabarir@gmail.com 
או במייל חוזר.

אשמח לאחל לך שנה טובה ומיטיבה ביום הסדנה.
אם לא ניפגש בסדנה, שיהיה לך ולמשפחתך שנה טובה, מיטיבה ומשוחררת מתח.

סוף שבוע נעים
מרסיה

נב: כפי שהבטחתי, הנה הקישור ללוח ההשראה שלי בפינטרסט.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה