17 ספטמבר 2017

שנה טובה עם שי לחג ♥

לכבוד השנה החדשה,

הכנתי לך שי לחג.

3 *   נקודות לחשיבה לקראת השנה החדשה!

זהו תרגיל מעצים, 
שמאפשר לנו התבוננות על האירועים של השנה שחלפה
ובדיקה מה הם הרצונות שלנו לשנה הבאה...

קחו פסק זמן;

קחו מחברת וכלי כתיבה או תפתחו קובץ וורד במחשב;

היזכרו במגוון האירועים של השנה שעברה בתחומי החיים השונים:

משפחה, זוגיות, פרנסה, בריאות, עבודה, קריירה, תרומה לקהילה, חברים, לימודים, פנאי, טיולים ועוד...

התחילו בהודיה על כל מה שיש בחייכם;

ועכשיו, התייחסו ל3 הנקודות הבאות:
  •   על מה אני מוכנה לוותר לקראת השנה החדשה?
  •   מה אני מזמנת עבורי לשנה החדשה?
  •   מה אני רוצה לעשות בעבור זה?

3 נקודות אלה יכולות להוות סימני דרך להגשמת החלומות שלך בשנה הבאה.

**אני מזמינה את אלה שרוצות מסר מהקלפים, בשלוש הנקודות האלה,
לכתוב אלי ובאהבה רבה אשלח לכן במייל.

***ולפני סיום, עוד משהו קטן ממני באהבה לקראת השנה החדשה:

בכל ראש השנה, סביב שולחן החג, אני שואלת את הנוכחים,
מה הם מאחלים לעצמם בשנה הבאה ואני רושמת בפינקס מהודר.
גם השנה, אעשה את זה.
ביחד, נבדוק אם הצלחנו להגשים את המשאלות שלנו מהשנה הקודמת.
זו כבר הפך למסורת אצלנו. 
מסקרן אותי לשמוע את הרצונות של כולם לשנה החדשה, לא ככה? J

אני מאחלת לך ולמשפחתך שנה טובה ומיטיבה.
הרבה בריאות וחלומות מתגשמים.

נתראה אחרי החג,

להתראות וחג מיטיב J
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה