23 ספטמבר 2017

"אבל, אני לא יודעת מה אני רוצה..."

לא פעם אני שומעת את המשפט
"אבל, אני לא יודעת מה אני רוצה..."

וגם אני משמיעה אותו לא פעם...

החדשות הטובות הן שיש מה לעשות!

מה ואיך? 
ראשית, ניקח פסק זמן
ונתחבר ללב...
יש? מעולה.

הצעד הבא הוא להבין שהפעלת חוק המשיכה לטובתנו הוא הידיעה של מה שאנחנו כן רוצות/ים.

רוב האנשים, ואני בתוכם, לא תמיד יודעות/ים מה אנחנו כן רוצות/ים.

מה שכן, אנחנו מזהות/ים מצויין מה אנחנו לא רוצות/ים. לא ככה?

בספר "חוק המשיכה" של מייקל ג' לוסייה, הוא מסביר איך להפוך את הידיעה מה אנחנו לא רוצות/ים, לכלי שיעזור לנו לדעת מה אנחנו כן רוצות/ים.

גאוני, לא? שנתחיל?

מהו ניגוד?
בכל הקשור לחוק המשיכה, 
ניגוד הוא כל מה שאנחנו לא אוהבות/ים, 
מה שלא נעים או מה שגורם לנו למצב רוח שלילי...
מכירות/ים כאלה? איך לא...

ברגע שאתן/ם מזהות/ים ניגוד בחיים, אותו משהו שאתן/ם מקדישות/ים זמן להתלונן עליו, 
או לדיבור עליו או להכרזה שאתן/ם לא רוצות/ים בו, אתן/ם משדרות/ים ליקום תדר שלילי.

חוק המשיכה מגיב לתדר השלילי הזה ונותן לכן/ם עוד מאותו הדבר.
לדוגמה, כשאני "טוחנת" נושא, תדר שלילי זורם ממני החוצה,
היקום מגיב לתדר השלילי שלי ומחזיר אלי עוד מאותו הדבר שאינני רוצה בו!
לא טוב, נכון?
תדעו לכן/ם, חוק המשיכה יתן לנו עוד מהדברים 
שאנחנו מקדישים להם תשומת לב, אנרגיה והתמקדות.
מופתעות/ים? גם אני...
אבל לוסייה הבטיח שזה גם עשוי להועיל לנו... אז בואו נמשיך.

האם הניגוד מועיל?
לטענת לוסייה, התשובה היא כן! אז, איך זה קורה?

ברגע של זיהוי הניגוד, עצרו לרגע ושאלו את עצמכן/ם שאלה פשוטה: "אז מה אני כן רוצה?"

זיהוי הניגוד, אותו הדבר שאתן/ם לא אוהבות/ים,
יעזור לכן/ם לקבל בהירות לגבי מה שאתן/ם רוצות/ים באמת.

למשל, אם עליכן/ם לבחור לימודים או חוג מתוך רשימה מוצעת ואתן/ם מתלבטות/ים.
קראו את הרשימה, מחקו מהרשימה את הניגוד, אותם הדברים שאתן/ם לא אוהבות/ים.
התמקדו במה שאתן/ם כן אוהבות/ים וכך תקבלו החלטה מה אתן/ם כן רוצות/ים. .

זהו תהליך הבהירות דרך הניגוד.
הוא יעזור לכן/ם לדעת בבהירות רבה יותר מה אתן/ם כן רוצות/ים.
עם זאת, עדיף להקדיש מעט זמן להתמקדות בניגוד,
כי חוק המשיכה יתן לנו עוד מאותם הדברים שאנחנו מקדישים להם תשומת לב, אנרגיה והתמקדות.

אז, קדימה!

בואו נזהה את אותם הדברים שאנחנו אוהבות/ים אשר גורמים לנו הרגשה טובה 
ונעשה עוד מאותם הדברים.
לסיכום:
תהליך הבהירות דרך הניגוד על פי חוק המשיכה (לוסייה) הנו תהליך של זיהוי הניגוד
הגבלתו בכל תחומי החיים,
התמקדות במה שאנחנו כן אוהבות/ים 
כדי להשיג עוד ממה שאנחנו רוצות/ים.
  • בחרו תחום חיים או נושא;
  • ערכו טבלה עם שתי עמודות;
  • עמודה #1 - ניגוד - דברים שאני לא אוהב/ת
  • זהו את הניגוד - רשמו את הדברים שאינכן/ם אוהבות/ים;
  • הקדישו מעט זמן להתמקדות בניגוד;
  • שאלו את עצמכן/ם: "מה אני כן רוצה?";
  • עמודה #2 - בהירות -  דברים שאני כן אוהב/ת
  • בהירות - רשמו את הדברים שהייתן/ם רוצים בהם;
כל הכבוד! עכשיו אתן/ם יודעות מה אתן/ם רוצות/ים!

בסדנה ליצירת לוח חזון אישי שתתקיים אצלי ב26.9.17
זו הזדמנות לקחת פסק זמן עבור עצמך,
לחוות תהליך בהירות דרך הניגוד על פי חוק המשיכה
ולתרגם בצורה ויזואלית ויצירתית
את הרצונות שלך לתמונות ולמילים.


כל הפרטים על הסדנה - כאן!
או בטלפון 050-5919599

שנה טובה ומיטיבה עם שפע חלומות מתגשמים!
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה