09 אוקטובר 2017

אחלה רשימה להגשמה, לא? ♥


אז, אתמול חזרתי מחו"ל.
ליתר דיוק, שבוע ימי טיול בחבל פוליה בדרום איטליה.

למדתי מהאיטלקים על "הדולצ'ה ויטה" - החיים הטובים.
פיאנו פיאנו - לאט לאט...

בקיצור - חוויה מדהימה! חיצונית ובעיקר פנימית...
על זה עוד אכתוב בהמשך...

ואני... רוצה עוד...
כבר מתחילה לתכנן את הטיול הבא שלי... 
למה לא?

עם זאת, יש לי לחיות את החיים עד לטיול הבא, לא?
ואני בוחרת לחיות את החיים על הצד הטוב ביותר.
אני בוחרת באושר.

"לחייך. לחלום. לאהוב.
ללמוד. לדחוף. לנוח.
ליצור. לנהוג. להקשיב.
לנשום. לחבק. להצטיין.
לנצח. להפסיד. להיות. לעשות.
לחיות." - רובין שארמה.

אוסיף מעט משלי - 
"לשמוח. לצחוק. לשתף.
לבכות. לכעוס. לחוות.
לנסות. להתנסות. לבחור.
להודות."

ולך? מה בא לך לאוסיף לרשימה?
אשמח לקרוא כאן בתגובות...

רק טוב שיהיה לנו...
תודה והמשך ימים טובים
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה