09 נובמבר 2017

כשאת מתעוררת בבוקר, יש לך שתי אפשרויות:



האמנם יש לנו רק שתי אפשרויות?

הנחת יסוד של שיטת NLP אומרת ש"תמיד יש עוד אפשרויות בחירה".

נחשוב מה יאפשר לך ולי להרחיב את אפשרויות הבחירה?

מהן האפשרויות שלנו להגשים חלומות?


"כשאת מתעוררת בבוקר, יש לך שתי אפשרויות:
להמשיך לישון ולחלום חלומות 
או להתעורר ולהגשים אותם".

נכון שאלה משפטי השראה,
ואני אוהבת אותם.
במיוחד, אני אוהבת משפטים כאלה ש"מדברים" אלי ומתווכחים איתי...
כלומר, משפטי השראה שאני יכולה לשים בסופם - סימן שאלה...
משפטים שגורמים לי לחשוב אם אני מסכימה או לא.
משפטים שמאפשרים לי להסכים, להתנגד ואו ליצור דיון עם עצמי ועם סביבתי.
כאלה משפטים אני אוהבת.
וזו הסיבה שאני משתפת כאן, בבלוג שלי!

מה יאפשר לך ולי להרחיב את אפשרויות הבחירה?

 בואו נבדוק עוד אפשרויות...
האפשרות להמשיך לישון ולחלום חלומות - אמנם אפשרות טובה אך מתאימות לשעות הערב המאוחרות.

הבחירה באפשרות של להתעורר ולהתחיל להגשים הינה הבחירה "הנכונה".
עם זאת, היא מעוררת פחדים/חרדות/דחיינות/תסכול/ועוד ועוד... נא למחוק את המיותר ;)

בחירה נוספת היא להתעורר, לאחסן את החלומות ולהמשך את החיים.

OK, התעוררתי כבר, אבל על מה חלמתי???

"גבר שמתי ניר ועט ליד המיטה אבל אני לא מצליחה לזכור מה  הם החלומות שלי?"

אני ערה כבר הרבה זמן, אבל האם החלומות האלה הם באמת החלומות שלי או של משהו אחר?


עוד אפשרויות?

איזו אפשרות מתאימה לך? 

או האם יש לך אפשרויות נוספות להציע? 

אני מעלה שוב את השאלה: מה יאפשר לנו לחלום, להתעורר, לזכור את החלומות ולהגשים את החלומות שלנו? 

עד שנחליט אילו חלומות נגשים,
אני מזמינה אותך לקרוא את הכתבה "50 חלומות שעוד נגשים" ,
כתבה מעוררת ההשראה לחלום חלומות נוספים...


בהצלחה ובהנאה :)

ואם יש לך אפשרויות נוספות להציע, כאן המקום המדוייק לפרסם. תודה!


מאחלת לכל המתעוררות והמתעוררים שפע של חלומות מתגשמים.
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה