01 דצמבר 2017

חגיגות חודש יומולדת הסתיימו...

אתמול, חל היום האחרון של חודש נובמבר 2017.
יחד איתו, הסתיימו חגיגות יום ההולדת לשנה זו, כאזרחית ותיקה בפעם הראשונה.


זה ידוע גם, כשחודש נובמבר מסתיים, זה סימן שחודש דצמבר מגיע...
ואיתו מגיעות גם חגיגות החודש המסכם של שנת 2017!!

אבל, רגע לפני שנתחיל בחגיגות של חודש דצמבר,
אני רוצה לשתף אתכן-ם, בהפתעה מיוחדת ביום הולדתי.

בדיוק ביום הולדתי, חגגתי עם עצמי בסיור ביפו העתיקה במסגרת שבוע האיור בתל אביב.

במסגרת הסיור, היינו אמורים גם לאייר, אך זה לא קרה כי הגיעו לסיור 60 איש ולא 20... (תקלה בתכנת הרישום...נו, טוף!!)

הייתי מעט מאוכזבת, כי אני אוהבת לצייר וזה נמשע מעניין לסייר ולאייר את יפו...

האכזבה התחלפה מיד להתלהבות,
 כי תיכף בתחילת הסיור התגלו כל הנופים המרשימים של יפו העתיקה
 ואת כל הפינות הנסתרות שלה, שמזמן מזמן לא הייתי בהן...
 ותיכף ליבי התמלא בשמחה.

עם כל סיור מודרך ביפו העתיקה ובכל פעם שאני שם, 
אני  שמה לב לדברים חדשים ומנסה להסתכל עליהם בזויות חדשות.
שימו לב שגם לעץ הדקל הנכבד, שבאמצע התמונה, גם לו מגיע תמיכה...

לגמרי הזדמנות להתאמן ב"לצאת מהאוטומט", לא?

עץ התפוזים התלוי

עתיד ועבר משתלבים כל כך יפה ביפו...


נקודת הסיום של הסיור היתה בגשר המשאלות המחודש.
וזו ההפתעה, כאילו לכבוד יומולדתי, הסיור הסתיים שם על מנת שאוכל לגעת במזל שלי, להסתכל לים ולבקש מה בראש שלי ;)
ואת זה עשיתי כמובן...
גשר המשאלות ואני ♥
ורגע לפני שחזרתי הביתה להמשך החגיגות,
ראיתי קבוצה של תיירות רוקדות לצלילי המוזיקה של זמר דרום-אמריקאי, שמוכר את הדיסקים שלו, בשוק ברחבת כנסית פטרוס הקדוש.
כשאני רואה דברים כאלה, אני מיד מצטרפת לריקודים ולשמחה.
נפרדנו כאילו אנחנו חברות ותיקות...חחחח
זו היתה מתנת סיום מושלמת לסיור כייפי בדיוק ביום ההולדת שלי.

אני מודה לכל אחת ואחד על הזמן שאתן-ם מקדישות-ים בקריאת הפוסטים ובכתיבת התגובות. ממש לא מובן מאליו.

אני מאחלת לכל אחת ואחד שפע בריאות והמשיכו לבחור באושר.

סוף שבוע נהדר וחודש דצמבר מופלא J
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה