28 דצמבר 2017

איחולים לשנה חדשה ומיטיבה ותרגיל גלגל החיים

שנת 2017 מסתיימת.

עוד שנה נגמרת ושנה חדשה כבר בפתח.
מה אגיד לכן-ם? הזמן טס כשנהנים...
ותאמינו לי שהוא טס גם כשלא נהנים. לא ככה?

ואני? 
מבלי לעשות סיכום מסודר, אני יכולה לומר שלא עשיתי את כל מה שתכננתי ו/או רציתי לעשות.
לא נורא!

עם זאת, אני בהודייה ושמחה עם כל מה קרה לי בשנת 2017.
ובתחושה הזו, אני מקבלת בברכה את שנת 2018.

החלטתי להקדיש זמן לתכנונים עתידיים ולא לסיכומי שנה.
אני בד"כ עושה משובים במהלך השנה.  הם עוזרים לי לדייק בעשיה.
ממליצה בחום את ההרגל הזה.

אז, איך אני מתכוננת לקראת השנה החדשה? 
הנה כמה צעדים שאני עושה (לא לפי סדר החשיבות)

אני מודה על כל מה שיש לי בחיי;

אני מכינה לוח חזון עם כל הרצונות שלי,

אני בודקת את שביעות הרצון שלי מחיי בעזרת גלגל החיים,

אני בוחרת במה אני רוצה להתמקד השנה/החודש/השבוע/היום, זה יכול להיות תחום בחיי או הרגל מסויים או משהו אחר שאבחר; בשלב הזה, אני נעזרת במודל וולט דיסני בשיטת NLP, שעוזר לי לבנות תכנית פעולה;

ויוצאת לדרך, לשנת 2018, מצוידת בארגז הכלים העשיר שלי, ומלווה במשפחה, בחברות ובקולגות.

לכבוד השנה החדשה, אשתף אתכן-ם בתרגיל גלגל החיים שאני עושה.

זהו תרגיל עוצמתי. ממליצה להקדיש לו זמן וכנות.

תרגיל גלגל החיים


*דרגו  את מידת שביעות הרצון שלכן-ם (בהווה ) בכל אחד מהתחומים, 
מ1 (לא מרוצה) עד 10 (מרוצה מאד).
התחומים הם המלצה, ניתן לשנות אותם על פי רצונכן-ם.

*כאשר כל התחומים מסומנים, מתחו קו בין כל הסימונים כך שתיווצר מעין תמונת מצב עכשווית שמבטאת את שביעות הרצון שלכן-ם מחייכן-ם.

*עכשיו, קחו עט בצע אחר, וסמנו לאן תרצו להגיע בשנה הקרובה בכל תחום ותחום.

זה הכל! בלי שיפוטיות וביקרת.
יש לכן-ם תמונת מצב לגבי שביעות הרצון שלכן-ם היום ולאן אתן-ם שואפות-ים להגיע בשנה הקרובה.

מכאן, הבחירה היא בידכן-ם איך להתקדם, במה להתמקד ועוד כאלה שאלות חכמות...

אני אהיה כאן גם בשנה הבאה.
תהנו, תחגגו וניפגש בשנה הבאה להגשמת עוד ועוד חלומות.

תודה על כל השנה המופלאה שהענקתן-ם לי עם התגובות שלכן-ם והאכפתיות.

אני מאחלת לכל אחת ואחד מהקוראות והקוראים שלי שנה מיטיבה ומהנה.

להתראות בשנת 2018.

מרסיה

נב: למי שמעוניין/ת בציור של גלגל החיים, כתבו בתגובות כאן למטה שאתן-ם מעוניינים ואשלח לכן-ם במייל. בהצלחה!

תגובה 1:

  1. אנונימי16 ספטמבר, 2023

    היי
    אשמח לקבל את ציור גלגל החיים למייל
    Tiasulin99@gmail.com

    השבמחק

תודה על תגובתך.
מרסיה