31 ינואר 2018

לכבוד טו' בשבט, בואו נלמד איך לשתול חשיבה חיובית ב5 צעדים קלים

ככה עושים את זה :)


היום טו' בשבט, השמש זורחת, הטבע חוגג,
אני מצטרפת לחגיגה ומפרסמת את התמונה המקסימה הזו
עם חמישה צעדים קלים לחשיבה חיובית.

כשאני מתבוננת בטבע שמסביבי, ואני עוקבת אחר המחזוריות שבטבע, 
אחר השתנות הטבע בעונות השנה השונות, 
אני מבחינה בכוחות ובעוצמה שבטבע,
ואני אני חושבת לעצמי "למה אצל בני האדם התהליכים אינם קורים בכזו טבעיות"... 

ואני רוצה עבורי בדיוק ככה, בפשטות, בקלות ובטבעיות.

כדי שזה יקרה ככה אצלי, עלי לתרגל ולהתאמן כל הזמן,
כי אצלי זה לא בא בטבעיות...

אך, תאמינו לי שזה אפשרי. באמת.

רוב חיי הבוגרים, המחשבות השליליות חגגו אצלי בראש.
והגוף תמיד היה מכווץ, הייתי בת-אדם שלילית ולא היתה לי שמחת חיים.

כשנתקלתי במושג חשיבה חיובית, במסע ההתפתחות האישית שלי,
הבנתי שאני רוצה את זה.
אני רוצה לשפר את חיי עבור עצמי, קודם כל.
והאמנתי שגם הסביבה שלי תצא נשכרת מהתהליך שלי.

התחלתי לשים לב למחשבות שלי. שלב ממש מאתגר.
התחלתי לתהאמן ולתרגל חשיבה חיובית.
איזה אתגר קשה עבורי! לימדתי את עצמי להשמיט את המילה לא!😱
ואת המילה אבל! 😱

ואז זה קורה! 
הגוף משתחרר ומתפשטת בו תחושה של רוגע. באמת הרגשה נהדרת.

אני ממליצה בחום לתרגל ולהתאמן בחשיבה חיובית.
אני יודעת ומודעת שזה לא קל, עם זאת כדאי מאד.
כשזה יקרה אצלכן-ם, תרגישו נפלא! אני מבטיחה לכן-ם.

אז, בואו נחזור לתמונה למעלה ונתחיל לשתול חשיבה חיובית ב-5 צעדים קלים! 


צעד ראשון: שותלים מחשבה חיובית אחת.
לבחור מחשבה חיובית אחת, להתחיל בצעדים קטנים.
המחשבה החיובית שלי היא:
אני מעניינת ונשים נוספות תרצנה להכיר אותי.

המחשבה הקיימת אצלי היא שאני משעממת
ולכן לא מוצאים עניין במה שאני כותבת.

צעד שני: עוקרים את הספקות
איך עוקריים את הספקות? נכון, זה לא קל! אז איך אני עושה את זה?

אני יודעת שהמחשבות השליליות הן לא אמיתיות.
כשהן צצות להן, אני מודה להן ומשחררת אותן לדרכן...
אם הן חוזרות, אני מודה להן שוב ומשחררת אותן שוב...
תהליך שמצריך מאתנו תשומת לב וסבלנות.
 וזה בסדר!





צעד שלישי: משקים ומדשנים את המחשבה
כאן, אני נעזרת במשפטים חיוביים לעידוד והשראה.
למשל: "הגישה שלך, לא הכישרון שלך, תקבע כמה גבוה אתה תגיע." זיג זיגלר

ואחד האהובים עלי: "לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות." ג'ורג' אליוט.

צעד רביעי: דוחים בתקיפות הרגלים רעים

תשומת לב ונחישות נדרשות בשלב הזה. לזהות את ההרגלים הישנים.
לעצור, לנשום, להודות להם ולהתנסות בהרגלים החדשים הקשורים למחשבה החיובית שמתאמנים עליה.


צעד חמישי: נהנים מהכרה חיובית וקורנת

ואז, הקסם קורה! 
המחשבה החיובית ששתלתי, הופכת להתנהגות טבעית.

הגוף משוחרר ורגוע ואני מתמלאת בשמחה ואופטימיות.
אני חוגגת את ההישג,
כדי שבפעם הבאה הגוף יזכור את התחושה המופלאה הזו,
והתהליך של הטמעת חשיבה חיובית
יהיה קל יותר ויותר עד שזה יהיה הטבע השני שלי.


גם אם לא מצליחים לתרגל ולהתאמן כל הזמן,
עצם החשיפה לנושא ותשומת הלב שלנו למחשבות שלנו
הן נקודת מוצא לחשיבה חיובית.

אם תרצו ליווי בתהליך, אפשר ליצור קשר איתי.

אני אוהבת לעזור לנשים להחזיר את השמחה לחייהן למרות החיים עצמם.

אני רוצה לאחל לכן טו' בשבט מלא שמחה ומחשבות חיוביות.
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה