05 ינואר 2018

איך פותרים דילמה - מגוון הצעות

זהו הפוסט הראשון שלי לשנת 2018

והוא מסיים את השבוע הראשון לשנת 2018.

כל כך רציתי לכתוב משהו, 
אבל ממש לא היה לי מה...

עד שמתי לב שכולם כותבים על ...
הסערה הגדולה שפוקדת אותנו עכשיו!

כן! נכון שמזג האויר הוא נושא מעולה לכתיבה?

אז, הנה גם אני כותבת על הסערה.

מאמצע שבוע, כבר קיבלתי אזהרות והפחדות איך להתכונן לסערה שתפקוד אותנו...

למזלי, זה התחיל, מהר מאד בכאלה הודעות...

וגם בכאלה...

תמיד קל יותר לצלוח סערות עם מעט הומור, לא ככה?

ואיך אני עוברת  את הסערה בשלום?

אני כותבת עליה. ואתן-ם?

בזמן שאני כותבת את הפוסט הזה, עולה בי דילמה קשה...

איזה מרק מתאים יותר למזג אוויר סוער שכזה?

מרק כתום? או מרק אפונה?
תמונה קשורה   תוצאת תמונה עבור מרק אפונה

אני מודעת שישנן אפשרויות בחירה נוספות...למרקים נוספים

אבל הדילמה נשארת דילמה...

 והנפש שלי סוערת...

כרגע, משתוללת סערה בחוץ וגם בתוכי...

אז, איך פותרים דילמה? איך בוחרים בין השניים?

יש כל כך הרבה שיטות וטכניקות לקבלת החלטות, שאפילו כאן אני מתלבטת במה לבחור...

הנה מספר אפשרויות:
אפשרות #1 – מכירות-ים את אבן-ניר ומספריים? או הטלת מטבע? לכו על זה...

אפשרות #2 – לעשות טבלה ולכתוב את כל היתרונות והחסרונות של כל אופציה.

אפשרות #3 – לדמיין תמונה שמתארת את הקיום של כל אחת מהאפשרויות בחיי ואיך זה משפיע עלי, על חיי ועל הסביבה שלי ואיך אני מרגישה.

אפשרות #4 – לבחור מיד באחת האפשרויות. אם בדרך, זה נראה לא טוב או לא מדוייק, לבחור מיד באפשרות שניה. מה כבר יכול להיות? כשחושבים הרבה, פחדים צצים, לא?

אפשרות #5 – מטוטלת. אפשר תמיד לשאול בעזרתה. ומי שמכיר את מטוטלת-גוף – זו הזדמנות נהדרת להתנסות. אבל תסמכו על התשובה שתקבלו, טוב?

נכון שישנם עוד מלא טכניקות לקבלת החלטות ופתירת דילמות 
אך נשאיר אותן להזדמנויות אחרות וסוערות פחות.

זהו! אצלי, הפור נפל – מרק אפונה, זה המרק שאכין לכבוד הסערה!
הפעם, נעזרתי במטוטלת :)

מקוה שצלחתן-ם את הקריאה עד כאן כדי לראות איזה מרק אבשל...

מאחלת לכן-ם סוף שבוע חמים ונעים במה שבחרתן-ם.
ואנחנו נתראה בפוסט הבא.
מרסיה
תוצאת תמונה עבור ‪bye gif‬‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה