08 פברואר 2018

תני כותרת לתמונה...

לפני שש שנים, התמונה הזו הגיעה לחיי... 
שנת 2012, שנה מאתגרת עבורי.
שנה של חיפוש דרך,
שנה של הרבה שאלות,
שנה של התקלפות,
שנה של שבירת מוסכמות,
שנה של גילוי העצמי,

שנה בהחלט מעניינת, מסקרנת, מאתגרת, כואבת...

היום, בשנת 2018, התמונה הזו עדיין מדברת אלי ונכונה לי ברבדים שונים.

אני ממשיכה במסע המרתק והמשמח של חיי.
אני בודקת, אני בוחרת, אני טועה ואני תוהה...
אני נוהגת בעצמי בעדינות ובפשטות.
עם הרבה חמלה ואהבה ללא תנאי.
כמו שמגיע לי.

מדי פעם, אני מאפשרת הצצה לעולמי ומשתפת אתכן-ם בבלוג שלי.

תמונות מאפשרות לנו להבין תהליכים שאנחנו חוות ולא מצליחות להביע במילים.
מכירות את התחושה הזו?

כמה נכון ש"תמונה שווה יותר מאלף מילים"...

בסדנאות ובטיפולים שלי, אני משלבת קלפים השלכתיים 
ותמונות שמאפשרים הבעה של תחושות ורגשות שלנו בדרך אחרת.

לפעמים, התמונות מחליפות את המילים שלנו 
ולפעמים הם מרחיבות את זווית הראיה שלנו.

קחי רגע לעצמך ותתבונני בתמונה...בצבעים שבתמונה ...ושאלי את עצמך
אילו תחושות היא מעלה בך?
איזו קליפה בחרת לקלף עכשיו?
מה יאפשר לך לצעוד בדרך הזו?
איך תרגישי בסיום התהליך ואיזו תמונה חדשה תבחרי?

החזיקי את התמונה החדשה בדמיון ותהני מהשיגייך...
ואם בא לך תהליך כזה איתי, דברי איתי וניפגש.

"המסע אל עצמי" הוא השם שבחרתי עבור התמונה הזו.
ואת כבר בחרת שם לתמונה?

תודה ואני מאחלת לכולנו יום מיטיב,
והתקלפות עדינה...
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה