19 פברואר 2018

איך להכין לוח חזון אישי בחמישה צעדים פשוטים

הכנתי אותו לפני כשנה וגנזתי אותו כי...
כי לא הייתי מספקי ברורה,
כי לא הסברתי מספיק טוב...
כי עשיתי הרבה טעויות
ועוד הרבה "כי" כאלה... 

לפני כחודש, הצטרפתי לקבוצה בפייסבוק

"לצאת לאור כפי שאני בסרטונים ולייבים"
קבוצה שחגית מוזס מובילה.

בזכות חגית ובזכות נשות הקבוצה, 

קיבלתי אומץ לצאת לאור כפי שאני.

הבנתי שכל מה שאני עושה הוא פשוט מצויין

אז, קיבלתי החלטה להוציא לאור את כל הדברים שאני עושה.
אולי הדברים לא מושלמים אך גם אני אינני מושלמת.
מה שכן, אני שלמה עם מה שאני עושה ועם מי שאני.

אז, הוצאתי את הסרטון מהבוידם...

ערכתי אותו והוצאתי אותו לאור העולם.
פשוט. וזה יופי!

לכבוד ההוצאה לאור של הסרטון,

הכנתי קופון מיוחד, שתקף עד סוף מרס 2018,
ליצירת לוח חזון אישי בפגישה אישית.
כל הפרטים מופיעים בקופון שבסוף הפוסט.

פרגנו בלייק והשאירו תגובה ♥ אלה מאד משמחים אותי...




תקציר 5 הצעדים הפשוטים ליצירת לוח חזון אישי
1. אילו תחומי חיים יופיעו בלוח החזון; 2. אילו תוצאות תרצו להשיג; 3. למצוא תמונות המבטאות את החלומות שלכם; 4. לארגן ולהדביק אותן על הלוח; 5. להעמיד את הלוח במקום גלוי. בהצלחה :)
תודה על זמכן-ם
רוצה פשוט...
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה