23 פברואר 2018

מה קורה לנו כשמשהו משבש את התכנון שלנו...

 בשבוע הבא נחגוג את חג הפורים.


זהו חג מלא שמחה ואם מתחפשים,
אפשר לאמץ מגוון דמויות,
אפשר לעשות טרנספורמציה שלמה, לא?

לא על מגוון הדמויות רציתי לדבר
אלא לשאול אותך, האם קרה לך פעם,
שתכננת לבצע בדבר מסויים
ופתאם, קורה משהו...
וצריכים לשנות או לדחות את מה שתכננת?
מוכר לך?

איך ההרגשה שלנו ברגעים האלה?
ואילו מחשבות חולפות בראשנו?
והתחושות???

מבחינתי, אילו רגעים מבלבלים
אז, מה עושים?
ממשיכים לכעוס וכאלה???

זה מה שהייתי עושה לפני שנים.
הייתי "מבלה" הרבה זמן במצב הזה...
הייתי מתעצבנת, כועסת, מרגישה מתוסכלת
ובעיקר ברוגז... עם עצמי ועם כל העולם.

זה מעניין, כי זה היה קורה די הרבה כשהייתי מורה.
הייתי מכינה מערכי שיעור
אך בכיתה, דברים אחרים קרו ואני זרמתי איתם...
אבל, עם עצמי, הייתי יותר קשוחה...

עד שעזבתי את משרד החינוך ונהייתי פרילנסרית.
ביטול הדרכות ופגישות, זה לא דבר נדיר בעולם הזה.

הייתי צריכה ללמוד לקבל דחיה
ובעיקר הייתי צריכה להבין שזה לא אישי.

לחייך, לזרום, להקליל,
אלה דברים שלמדתי ולומדת עד היום...

ולמה אני מספרת לך את זה??
כי בימי רביעי, זהו יום הסבתא שלי.
ואני מכינה עם הנכדה שלי, שהיא מאד יצירתית,
כל מני עבודות וציורים.
וביחד, אנחנו עושות סרטוני הדרכה.


ביום רביעי האחרון,
הגעתי עם כל החומרים ליצירה מסויימת
ואביגיל ביקשה שנכין רעשנים לפורים.
בום!!! רגע, רגע...
בלת"ם , כלומר משהו בלתי מתוכן...

חייכתי אליה וזרמתי עם הרצון שלה.
בקיצור, יצא יופי של סרטון הדרכה
"איך להכין רעשנים פשוטים לפורים"
בואו לפרגן :)

לסיכום, אני בעד תכנון.
יש הרבה יתרונות בתכנון מראש.
עם זאת, גמישות היא תכונה מדהימה,
כשמתחילים לתרגל אותה,

מגיעים לתוצאות מרגשות...
במיוחד בפורים עם שפע הדמויות
שנוכל ללבוש ולפשוט, לא ככה?

פורים שמח
J
עם שפע חיוכים ושמחה ב♥

מאחלת לך סוף שבוע נעים
ועד לפעם הבאה, תודה ולהתראות
מרסיה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה